Gå til innhold

Hva vil du se på FFS i 2015?


Anbefalte innlegg

Meir om laksefiske og mindre moralisering om C&R. Stor forskjell på laksebestandene. Kanskje også derfor mange unnlater å poste. Eg er i alle fall redd for å måtte dele mine perler!

Betre system for posting av bilete. Blir fort at eg ikkje gidder å poste av den grunn. Rapporter med bilete er det kjekkaste å lese. Gjerne eit lett system for speedrapporter frå mobil! Biletene burde bli automatisk sett saman i kollasj og teksten på bånn eller noko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne også se at flere skriver under fullt navn (nick kan være hva som helst, men det bør være lett mulig å identifisere personen bak).  Nå er det aktive debattanter her inne som visstnok skal ha forlatt forumet, og når andre gjør et poeng ut av dette som om dette skulle være reelt, så blir det bare dumt. For ikke å si barnslig.

 

Mvh

Jørn Bremtun 

  • Lik 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som admin skrev om over her, et slags liveshow med relevant tema og film fra turer, bindeintruksjoner, intervjuer og andre underholdende innslag er veldig interessant. Er lite fluefiskerelatert på tv, så å ha noe sånt å se på, spesielt i vinterhalvåret hadde vært veldig artig. Da har man noe å glede seg til!

Gode, informative og forståelige tester av alle typer (flue)fiskerelatert utstyr.

Enda en konkurranse, med rapporter på forumet og bilder på instagram. Det kan også være mer liv rundt dette slik at flere får seg til å skrive rapporter og legge ut bilder.

Guider til et bredere fiske. Jeg har merket meg at de fleste her inne stort sett fisker ørret og SØ (det virker hvertfall sånn). For min del er sesongen fra rundt mai til august på grunn av fredning, men etter at jeg leste noe Bjørnar Skjevdal skrev på facebook ang. Høstfiske har sesongen brått blitt noen måneder lengre.

Til slutt; et ryddig og hyggelig forum med spennende tråder som f.eks: hva skal du bli flinkere på kommende sesong, hva har du funnet ut av i sesongen som var og hvordan skal du gripe an neste sesong.

Også vil jeg legge til at forumets utvikling i de siste ukene har vært veldig bra!

-Sindre

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...