Gå til innhold

Den perfekte mobilen til fluefiskeren


Ingar Folde

Anbefalte innlegg

Foreslår å kjøpe hårføner..

 

Eventuelt Lifeproof..

 

Vada med åpne lommer, riktignok ferskvann, en halv dag før jeg fikk en følelse av at min IPhone 5s begynte å få pustetrøbbel der nede..

Hentet den ut av lomma, og vannet rant av den, MEN den var fortsatt på... Greide å ta et par bilder av fangst også, dog med en anelse dugg på linsa. så litt tåkete bilder.. Reiste hjem etter å ha slått tlf av, lot den smake hårføneren i 20 min, ventet et par dager med å skru tlf på igjen, og Guess what; good as new! aaapplaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte mobilen for fluefiskeren er en mobil som er så stor og tung at den ikke lar seg frakte, og dermed må legges igjen hjemme.

Så kan man nyte naturen når man er ute, fremfor å sitte med trynet nedi mobilen det meste av tiden ;-)

  • Lik 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte mobilen for fluefiskeren er en mobil som er så stor og tung at den ikke lar seg frakte, og dermed må legges igjen hjemme.

Så kan man nyte naturen når man er ute, fremfor å sitte med trynet nedi mobilen det meste av tiden ;-)

Sier du som er så ivrige med mobilen når du er ute og fisker. Husker bl.a. SMS'n jeg fikk fra deg i fjor. "Hallo Jørn, er du her i elva? Det er nemlig jeg. Spottet en pen en her nå, og står her og venter på at bakslengen skal rulle ut. Vi snakkes!" 

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Siste sommer badet jeg litt i Randselva, når jeg prøvde for noe 4 gang å vade over hele elva. masse glatte stein og etter 3 "great success" var jeg kanskje litt rask. I lomma på innsida (ikke vanntett) var en Nokia Lumia 920 telefon. Etter noe 10 sekund under vann fortsatt fungerte. En dip burde alle overleve, men ellers stoler jeg ikke på at disse telefoner (også vanntette) er bygget å tåle bading. Hvis man ikke har vanntett lomma som Andre, en plastikk pose solgt i sportsbutikker koster nesten ingenting.

Endret av Ondrej
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...