Gå til innhold

favoritt #3'r?


Jarle Eika

Anbefalte innlegg

Har noen av dere her inne en favoritt #3'r? Isåfall vil jeg gjerne høre litt om oppsettet siden jeg har forelska meg i den klassen

Favoritten min er loop cross s1 863, har hele utvalget av liner med klumper fra 7 til 14m, den kaster langt overhode, den leverer fine presentasjoner, den fungerer utmerket til underhåndskast og det beste av alt er jo at den er meget morsom å kjøre fisk på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere her inne en favoritt #3'r? Isåfall vil jeg gjerne høre litt om oppsettet siden jeg har forelska meg i den klassen

Favoritten min er loop cross s1 863, har hele utvalget av liner med klumper fra 7 til 14m, den kaster langt overhode, den leverer fine presentasjoner, den fungerer utmerket til underhåndskast og det beste av alt er jo at den er meget morsom å kjøre fisk på

Prøv en Shimano FS 805.

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt gjennom mange år, og som jeg har fiska mye med er en gammel Sage RPL 903-2.  Har stort sett brukt 2 snører på denne, avhengig av hvor jeg fisker, gamle Loop Long Distance i #3 og#4.  Har hatt et par andre #3ere, men denne gamle traveren har vært og er fortsatt favoritten!  Når det er sagt har jeg ikke prøvd de siste års stangmodeller i denne klassen.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEika: Skulle likt å se deg med femmern på en av mine jordbærplasser ved sjøen, når det virkelig drar seg til... ;) Klart femmern hører hjemme i ferskvann også, for det meste i storelv og fjell, men også i mange, mange andre situasjoner. Forresten, en av mine beste firere er min beste treer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det kommer jo seff helt ann på hvor man fisker, jeg har a sjøørret plassee jeg aldri verden hadde rigga 5'rn, det finnes også brunørretvann der #5 blir noe spedt. Ingen regler uten unntak?

Men når det er snakk om favoritt #3're, så har vel en snill #5'r lite i den diskusjonen og gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant som det er sagt Grunde.

Å dømme en bok etter omslaget sier heller lite om selve boka.

Det er lett å gå i den fella der.

Shimano stanga tror jeg så absolutt kan fungere som en såkalt treerstang

for flere av oss.

Det er en stang det står 00 på også.Den er ikke veldig ulik Shimano stanga.

Det er nok fornuftig å ta seg tid til å prøve,før man avskriver forskjellige muligheter.

 

Tom.

Endret av Tom Syversen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...