Gå til innhold

Jeg har solgt min Hip Pack back to basic fra nå av


Anbefalte innlegg

Denne passer meg mye bedre da jeg har valgt å slutte med min fetish for snacks utstyr i premium klassen

Vil gå tilbake til røttene mine da fiske var viktigst med sixpence på snei og denne deilige greia på hoftene så må det være som svenskene sier en skikkelige rysare eller ?  er plass til masse duppeditter samt makk

Hvis du ser en halvfeit delvis skallet bergenser på kysten med denne kvasten rundt seg + sixpence så er det? ja meg!

drit i bøtta til Orvis den e UT!

 

http://www.skittfiske.no/Avdelinger/FISKEUTSTYR/Fiskebagger---Vesker/Fiskevesker/Flydressing/Flydressing-fiskekurv-av-rotting-151709-p0000135707

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd jeg kastet min på fyllinga her en dag. Kunne kanskje fått solgt den, og den jeg hadde var veldig mye penere enn den du vister til her. Dog helt ubrukt. 

Og tidlig 2000-tallet så jeg fortsatt folk som brukte slike i noen elver, dog en stund siden sist. Var vel veldig ett svensk harrfiskesymbol :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alt utstyret oppi denne kvasten, fluer,bellybåt,fortom,Øl samt en Jæger (den har aldri sett fisk)

Får også plass til en pakke røyk, men det er bare for og fylle den godt ut (jeg røyker ikke) 

bruker røyken som myggmiddel,  eller for og skremme farlige dyr med.

Ellers gir jeg den strålende kritikker gir den terningkast 6

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...