Gå til innhold

Fantastisk videoklipp


Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

For meg så så det ut som finnen på harren!! Kan ikke ha en der fra før???? Men kult for det!!!

 

Nei, se slowmotion'n en gang til.. det stikker da en gjeddehale ut av kjeften til den større gjedda. Fiskeren holder halen til harren i hånden.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fisker/bader konsekvent ikke i gjeddebefengte vann etter dette ;D

 

tenk når andre kroppsdeler enn hånden begynner å riste/sprelle i vannflaten :P

 

Er det ofte du lar andre kroppsdeler riste/sprelle i vannflaten?? ;D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Med tanke på at all gjedde over 60 cm må ut igjen i Renaelva (dummere regel har jeg sjelden hørt maken til) er det siste gangen jeg "tømmer tanken" stående i elva i allefall.............. ;D ;D ;D ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bakslengen

De over 60 er til Nederlenderne døm Terje........dessuten, holder du pipen tørr, så er det ingen fare med den heller, gjedda tar'n ikke før'n har drukna veit du........og da kan du jo trøste deg med at det er juks! :D

Hvis`n ikke blir tatt som popper med bollekinn da ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

De over 60 er til Nederlenderne døm Terje........dessuten, holder du pipen tørr, så er det ingen fare med den heller, gjedda tar'n ikke før'n har drukna veit du........og da kan du jo trøste deg med at det er juks! :D

 

I så fall er jeg redd det blir en mager trøst ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.......det holder ikke med småtteri der lenger nei, nå er det settafisk på 35 cm til......tja, hvem veit......75- 100 kroner pr setting kansje, som gjelder!

Løpsjøgjedda trenger jo skikkelig kondiss nå som'a har fått jobb i turistnæringa og skal trekke siræva mortfiskere fra Nederland rundt i belly-boat så døm får ståfres av det!  :-\

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...