Gå til innhold

Sage for alle penga !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Har vel lagt i luften veldiggggg lenge en reindyrket Ørret stang serie fra Sage 

Litt vel mange stenger i All water kategorien etterhvert fra Sage:-)

 

Ser at MOD stangen Moderate action med samme teknologi som ONE den avløser vel ZXL vil jeg tro

de 2 andre stengene PULSE IIIe grafitt   og BOLT er Generation 5 technology er vel ment som billigere alternativ til de såkalte Premium stengene med Konnetic teknologi..

Endret av Hamlis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle" har vel gått og ventet på en premium Sagestang med medium aksjon etter at ZXL ble utfaset. MOD skal nok fylle det rommet.

 

Jeg er litt spent på den BOLT-stanga. En virkelig rask stang baset på Gen5. Er sikkert mye av den gamle TCXen i denne? Med det navnet så måtte den jo være rask...

 

Ellers skal vel PULSE erstatte RESPONSE som en rask stang basert på Graphite IIIe.

 

PS - Kanskje jeg begynner å bli gammel og sær. Men de fargene SAGE har på blanksen her, er det pent??

Endret av Knut R. S.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

PS - Kanskje jeg begynner å bli gammel og sær. Men de fargene SAGE har på blanksen her, er det pent??

Har lagt merke til det samme selv, og i mine øyne er det ihvertfall ikke hva jeg ønsker meg.

Siste virkelig pene Sage-stanga var ZXL, syntes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fargene er lekre jeg da. Personlig synes jeg Accel er penere enn både Z axis og MOD til sammen.

Tipper Sage ikke bare satser på "gamlinger" som digger mørke duse farger, men vil den yngre generasjonen til livs.

Ser frem til MOD er i butikken, blir nok ikke kjøp på meg då blir kjærringen ikke ty med flatsiden på øksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke synes stengene var direkte pene, så var det veldig god harmoni over fargesammensetningen og helhetsinntrykket.

Stilrent, og særegne stenger med et godt utseendemessig helhetsinntrykk.

Det er min mening, ved å bare ha sett de på bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...