Gå til innhold

Nordis flueutstyr


Klinsmann

Anbefalte innlegg

 

 Du kan skrive til oss. Fluefiske, meitefiske og havfiske klubben.

Gode priser for utstyr testere som kan annonsere for oss.

Vi inviterer fiskere som  har lidenskap og som ønsker å forbedre noe.

 

 ønsker du  å prøve vårt utstyr? - send oss en e-post

thomas.radoy@gmail.com

Kjetil tlf. 92647017, Thomas tlf. 91917298, Terje tlf. 95040580

 

Vi er i Rogaland, Nordland og Sør-Trøndelag.

 

Dette er sakset herifra: http://www.nordisnorge.com/nordis-klubben

 

kaa = Kjetil Aakvik. 92647017 er registrert på Kjetil Aakvik.

 

Hva synes du selv om det du driver med her "kaa"?

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver utstyr for nordis. jeg synes ikke det er galt å si sin mening om det på forumet.

Hei

 

Resten av oss synes nok det er ganske galt. Vi har hatt slike situasjoner mange ganger og det er helt uaktuelt å drive med denne formen for snikreklame. Skal du være medlem her så får du bidra og ikke poste innlegg som gjenytelse for at du får kjøpe fiskeutstyr til reduserte priser hos Nordis. 

 

Dette gjelder også alle andre medlemmer av NFF / FSS.

 

"Gode priser for utstyr testere som kan annonsere for oss". Det er kobling jfr Markedsføringsloven. 

 

Normalt modererer vi bort slikt, men ettersom Nordis tråden har stått såpass lenge, så lar vi dette stå litt slik at de som har lest det tenker seg om en gang til før de evt handler hos Nordis.

 

Da tenker jeg vi er ferdig med denne saken en gang for alle her på FFS.

  • Lik 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 jeg synes ikke det er galt å si sin mening om det på forumet.

 

Det er forsåvidt greit å ha en mening om dette, men vedtektene for dette forumet er klare: slik reklame er ikke tillatt. Videre er det slik Pål skriver at reklamen i alle tilfeller er forbudt, jf markedsføringsloven. Forbrukerombudet har laget en god veileder som du finner her:

 

https://forbrukerombudet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/forbrukerombudets-veiledning-merking-reklame-sosiale-medier

 

Hvis Nordis vil reklamere så kan dere lage en egen blogg, reklamere på facebook, instagram eller annet sosialt media. Reklame på FFS er imidlertid ikke tillatt og på alle de andre mediene må reklamen være tydelig merket.

 

:)  :)

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei. Jeg er ikke nå paragrafrytter. Men prøver å få frem noe positivt istedenfor å rakke ned på et merke bare for at det er mye skrive feil på hjemmesiden.

Jeg har kjøpt en stang hos thomas på nordis. Og vært så heldig å få prøve noen andre stenger. Så har jeg skrevet hva jeg synes om produktet. Hvis det blir tatt for snikreklame så tar jeg det til meg. Men skal det da være lov å rakke ned og oppfordre til å ikke handle på et sted?

Endret av kaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei. Jeg er ikke nå paragrafrytter. Men prøver å få frem noe positivt istedenfor å rakke ned på et merke bare for at det er mye skrive feil på hjemmesiden.

Jeg har kjøpt en stang hos thomas på nordis. Og vært så heldig å få prøve noen andre stenger. Så har jeg skrevet hva jeg synes om produktet. Hvis det blir tatt for snikreklame så tar jeg det til meg. Men skal det da være lov å rakke ned og oppfordre til å ikke handle på et sted?

Du kan ha et poeng i at det ble skrevet nedsettende pga skrivefeil. Det blir mye moro med google translate. Taimen i polen har jo noen episke produktomtaler.

 

Det mange reagerer på - og synes er direkte useriøst - er valg av navn. Det ligger jo svært nært opp mot Nordisk Fiskeutstyr - som på folkemunne heter "Nordisk". Dette ser de fleste. Og jeg tenker det er noe av grunnen til at det ble harselert litt.

 

Men man kan vel si det slik at Nordis neppe kommer til å få noen tilstrøming fra denne nettsiden etter dette forsøket på anbefalinger. Er det noe vi er mektig lei av så er det folk som får fiskeutsyr enten gratis eller til reduserte priser mot å fronte dette f. eks på FFS.

 

På FFS skal medlemmer kunne stille spørsmål og være sikre på at det ikke ligger egen vinning bak svarene som kommer.

  • Lik 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha et poeng i at det ble skrevet nedsettende pga skrivefeil. Det blir mye moro med google translate. Taimen i polen har jo noen episke produktomtaler.

Det mange reagerer på - og synes er direkte useriøst - er valg av navn. Det ligger jo svært nært opp mot Nordisk Fiskeutstyr - som på folkemunne heter "Nordisk". Dette ser de fleste. Og jeg tenker det er noe av grunnen til at det ble harselert litt.

Men man kan vel si det slik at Nordis neppe kommer til å få noen tilstrøming fra denne nettsiden etter dette forsøket på anbefalinger. Er det noe vi er mektig lei av så er det folk som får fiskeutsyr enten gratis eller til reduserte priser mot å fronte dette f. eks på FFS.

På FFS skal medlemmer kunne stille spørsmål og være sikre på at det ikke ligger egen vinning bak svarene

Skal passe på hva jeg skriver etter dette og jeg håper det er flere som gjør det.

Endret av kaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...