Jan Skundberg Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 Heisan kan du når du får igjen pusten, se på støtten for Tapatalk? Jeg får ikke logget på. Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 Ja, det har jeg glemt. Skal sjå på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simen corneliussen Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 Hadde samme problemet. Slettet ffs fra Tapatalk og la det inn igjen så funket detSent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 4 minutter siden, simen corneliussen skrev: Hadde samme problemet. Slettet ffs fra Tapatalk og la det inn igjen så funket det Sent from my iPhone using Tapatalk Funker det nå mener du??? Så flink trodde ikke jeg at jeg var 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Skundberg Posted February 4, 2017 Author Report Share Posted February 4, 2017 Der smatt jeg inn uten å "reinstallere". Takk --jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
simen corneliussen Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 Funker det nå mener du??? Så flink trodde ikke jeg at jeg var [emoji4]Du er flink! [emoji173]️funker fint!Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sveinung Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 Hva har skjedd når man er inne på pc/mac her nå? Scrolling er treg og rykkete...veldig frustrerende.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Haug Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 18 minutes ago, Sveinung said: Hva har skjedd når man er inne på pc/mac her nå? Scrolling er treg og rykkete...veldig frustrerende.... Har ikke samme problemet. Kjører Sierra og Safari. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 2 timer siden, Sveinung skrev: Hva har skjedd når man er inne på pc/mac her nå? Scrolling er treg og rykkete...veldig frustrerende.... Inne i Tapatalk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sveinung Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 Nei,inne på mac.....Safari. Det er bare forsiden/innholdsoversikten som er sånn. Gårman inn på de forskjellige emnene er problemet borte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 52 minutter siden, Sveinung skrev: Nei,inne på mac.....Safari. Det er bare forsiden/innholdsoversikten som er sånn. Gårman inn på de forskjellige emnene er problemet borte. Hmm, førstesiden er jo den største med en del data. Burde ikke være noe problem dog. Men har ikke Mac å teste på. Noen andre som merker noe så si fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bounce Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 Safari 10.0.3 uten problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sveinung Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 1 time siden, Bounce skrev: Safari 10.0.3 uten problem. Oppgraderte til 10.0.3 og alt i orden nå :-) Takker for tipset 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts