Gå til innhold
Pål Hedenstad

Konkurranse Fluedatabasen

Anbefalte innlegg

Konkurranse!

Ingen grunn til å klage på premiene og ingen grunn til ikke å delta dersom du binder fluer. 

Selv om premiene er bra, er det uhøytidelig. Ta gjerne kontakt på PM om du har spørsmål - eller skriv i tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en flue som har fungert utmerket i sommer? Hvorfor ikke legge den inn i Fluedatabasen, og få muligheten til å vinne en ekstremt flott bindestikke (eller andre ting)?

Om du trenger hjelp til å legge inn, så ta kontakt med meg. Jeg kan legge det inn for deg - null problem! Jeg kan sikkert ordne et greit nok bilde av flua også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ekstra hyggelig at høna fikk stikka. De fem bidragene hun har hatt i Fluedatabasen har vært ordentlig gjennomarbeidet - sågar med steg for steg bilder. 

Ny konkurranse og nye premier kommer plutselig. Vi kommer nok til å videreføre nivået på premiene, men muligens endre ørlite på kravene. Husk at det er mulig å kontakte oss for å få fluer fotografert med et godt kamera helt gratis dersom flua du skal poste krever mer enn et mobilbilde. Det gjelder først og fremst små fluer / fluer med mange detaljer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Rakkelhøna skrev:

Så sant. Den TMC har de kvalitetene som jeg har savnet iblant på min Regal-stikke. 

Jeg syns jeg er utrolig heldig. 

Fullt fortjent å vinne den. Jeg har samme stikke selv og er utrolig glad i den, på mange måter en perfekt stikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider