Kjell S. Rakkenes Posted March 15, 2019 Report Share Posted March 15, 2019 Hei Her er første episode av Ten Rivers Trip sesong to. Håper det faller i smak :-) 15 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell S. Rakkenes Posted March 16, 2019 Author Report Share Posted March 16, 2019 Jeg har nå tekstet filmen med norske og engelske subs for de som sliter med å forstå dialekten min :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veronika Posted March 29, 2019 Report Share Posted March 29, 2019 Knall film, godt jobba! Gleder meg ikke mindre til åpning etter å ha sett den. Hvor lenge må en stakkar vente til neste episode slippes? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell S. Rakkenes Posted March 30, 2019 Author Report Share Posted March 30, 2019 12 timer siden, Veronika skrev: Knall film, godt jobba! Gleder meg ikke mindre til åpning etter å ha sett den. Hvor lenge må en stakkar vente til neste episode slippes? Tusen takk Veronika :-). Vi jobber på men tiden kriger litt mot meg, må også få surret sammen noen fluer til årets sesong :-). Jeg håper å ha klart noe etter påske en gang og før sesongen tar til på skikkelig. Blir en episode med revansje for Lukas og mye fin ørret ;-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban Posted June 18, 2019 Report Share Posted June 18, 2019 Nå ble jeg faktisk satt langt tilbake på alle måter. Flott film, og et fint samspill Kjell. Dette var sikkelig koselig å se på til en forandring selv om jeg sikkert er langt på etterskuud med den tilbakemeldinga Det var digg rett og slett, tusen takk for titten 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pål Hedenstad Posted June 19, 2019 Report Share Posted June 19, 2019 Bra Robert er så treg (legge ut sånn film i isfiskesesongen ) for jeg var ennå tregere. Flott film, fin håndtering av fisk, bra lyd og kommentarer med stil. I det store og det hele; dette er det ingen som gjør bedre synes jeg. Takk for en perfekt halvtime. Ser frem til neste episode. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts