Gå til innhold

Instruksjonsfilm fluekasting - nybegynnere


Pål Hedenstad

Anbefalte innlegg

Filmen til Mel Krieger ligger på YouTube. De som sliter litt med kastingen bør kunne finne en del interessant her. Det er dårlig bildekvalitet, men med hvit stang og hvit flueline, så synes jeg det blir ganske forståelig selv om filmen er litt kornet.

Og i samme slengen ;-) hvordan unngå å drite deg ut i en fluefiskebutikk når du ser etter ny stang. Galloup sier det som det er han ;-) 

 

 

 

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben Petterson skrev (3 timer siden):

Ikkje bra og sjå dette når ein veit ein har stått slik i butikken sjøl :lol: Vertfall når han begrunne de med at ein aldri gjer slikt i fiske situasjoner og ein innser at de har han heilt rett i :lol:

he he..... Galloup har vel stort rett i alt han sier.

Det er jo ikke det at man lager denne hoggormbevegelsen som er det kritiske (selv om det også er litt kleint) - det er den verbale konklusjonen i etterkant. Dommen. Spesielt om risteren er høyst kritisk til stanga. Er det som er høydepunktet :lol:

 

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Hedenstad skrev (14 timer siden):

he he..... Galloup har vel stort rett i alt han sier.

Det er jo ikke det at man lager denne hoggormbevegelsen som er det kritiske (selv om det også er litt kleint) - det er den verbale konklusjonen i etterkant. Dommen. Spesielt om risteren er høyst kritisk til stanga. Er det som er høydepunktet :lol:

 

Har heldigvis ikkje so mykje erfaring med fluestenger at eg har laget meg ein meining uten og lese meg opp om stanga på forhånd, men prøver jo alltids og fremstå som ein har litt peiling. Og de svir jo litt når ein tenker tilbake på de idag at ein sto og leikte slik med stanga i butikken :4_joy: men de er enda ein ting lært om fluefiske hobbyen, alltid nåke nytt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...