Emerger Dubb Skrevet 25. juni 2020 Rapporter Skrevet 25. juni 2020 Hei. Jeg er interessert i kurs i kasteteknikk og generell fisketeknikk for nybegynnere. Er det noen som vet om det er noen kurs i sommer på østlandsområdet? Hilsen E. Dubb.
0 Jarle TL Skrevet 27. juni 2020 Rapporter Skrevet 27. juni 2020 Fluefiskebutikken Vak i Nydalen har kjørt flere kastekursnå i vår/sommer. Ta evt kontakt med de for info om neste kurs. Ellers er en time med Rune S. noe du sterkt bør vurdere dersom du får sjansen.
0 Emerger Dubb Skrevet 5. juli 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 5. juli 2020 Hei. jeg bor i Tønsberg, men er mobil om det skulle være kurs i Buskerud , Telemark eller Østfold (ja jeg vet at fylkene har skifta navn, bare gi med et par år til å venne med til det :-))
0 Truls Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Skrevet 6. juli 2020 Noroco i drammen (fluefiskebutikk) annonserer kurs fra tid til annen. De kan du sikkert høre med.
Spørsmål
Emerger Dubb
Hei. Jeg er interessert i kurs i kasteteknikk og generell fisketeknikk for nybegynnere. Er det noen som vet om det er noen kurs i sommer på østlandsområdet? Hilsen E. Dubb.
4 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg