Jump to content

Recommended Posts

Vanskelig å kritisere  en ting man ikke har prøvd, men i en engelsk fluegruppe jeg er med i er veldig mange ikke overbegeistret for de linene.  Eneste måten å finne ut av det er å prøve. Nå husker jeg ikke prisene, men mener de ligger  såpass høyt at det ryker på mva og tollgebyr ved ankomst Norge. Tror kanskje jeg ville sett på en barrio line hvis du ikke skal  handle butikkvare.

Edited by Terje Bendiksby
Terje Bendiksby skrev (1 time siden):

Vanskelig å kritisere  en ting man ikke har prøvd, men i en engelsk fluegruppe jeg er med i er veldig mange ikke overbegeistret for de linene.  Eneste måten å finne ut av det er å prøve. Nå husker jeg ikke prisene, men mener de ligger  såpass høyt at det ryker på mva og tollgebyr ved ankomst Norge. Tror kanskje jeg ville sett på en barrio line hvis du ikke skal  handle butikkvare.

Det er ikke snakk om behov for flere liner, egentlig har jeg mer en nok som det er! 😊

Jeg var mer nyskjerrig på om noen har prøvd de, de markedsføres jo ganske aggresivt. Interessant det du skriver om omtaler fra andre forum. Det med toll og mva hadde jeg ikke tenkt på, da ble det med ett en helt annen pris, og mindre aktuelt.

• Create New...