Gå til innhold

Spørsmål

Skrevet

Hei.  Jeg er ny på forumet og som fluefisker. Har forsøkt å lese meg opp og har tatt en kastekurs. Veldig gøy :)

Er det noen steder folk møtes for å tørrtrene eller fiske sammen? Skulle jo vært artig å få flere tips og spørre om alt en lurer på. Dette gjelder i Oslo, særlig nært Østmarka. Evt send meg en PM om du skal på fisketur og vil ha med deg en nysgjerrig kar som har fått første dose vaksine. 

• Lik 2

8 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

• 0
Skrevet

Hei, jeg er også en nybegynner uten venner med samme interesser. Så jeg kunne tenkt meg noen å ta noen dagsturer med fremover. Har ikke fått fisket så mye, siden jeg har fått to småbarn rett før jeg ble bitt av basillen, så det har blitt mer fluebinding enn faktisk fiske. Jeg bor i Oslo, Kværnerbyen og er ivrig. Send PM om det er interessant.

• 0
Skrevet

Det har vel hendt at det er litt kasting i holmendammen. Det arrangeres kastekurs gjennom de fleste sportsfiskebutikkene. Anbefales å ta kurs om du ikke har gjort det. Læringskurven blir mye brattere

• Lik 1
  • 0
Skrevet
lars p skrev (3 timer siden):

Normalt er det vel folk som kaster på holmendammen en kveld eller to i uka. Men aner ikke åssen det er nå med corona dritten

Det blir treff på Holmendammen på tirsdager i år også. Bare å komme 🙂

• Lik 2
  • 0
Skrevet
Runar Dankel skrev (På 6.5.2021 den 22.42):

Takk for svar! Da får jeg komme meg til Holmendammen en tirsdag. Noen spesielt klokkeslett en bør sikte på?

1800 tida er ofte greit. Vi har selvfølgelig god avstand til hverandre på bryggene, men lurt å ha munnbind og antibac i lomma🙂

• Opprett ny...