Tørrflua Posted May 9, 2021 Report Posted May 9, 2021 Tja, ennå et av mine rare prosjekter, Grillbord. Tok vare på materialet fra terassegulvet når det ble revet for 2 år siden. Så alt er gjenbruk for uten skruer og lim og vinkeljern. Så nå er det bare å vente in goværet. 7 1
Tørrflua Posted May 9, 2021 Author Report Posted May 9, 2021 Takker. Materialene er av vanlig impregnert tre, som er brent med gassbrenner, børstet med stålbørste, så lakket med 1 strøk med halvblank gulvlakk. Plass til 8 rundt bordet. Grillen er ca 60 cm i diameter.
Eirik Rusten Posted May 10, 2021 Report Posted May 10, 2021 Fancy stuff! No bedre fræs i dette enn den derre raclette-grill-greian vi bruker inne
Tørrflua Posted July 17, 2021 Author Report Posted July 17, 2021 Måtte bygge om det litt pga at jeg hadde hellimt alt. Det medførte at bordet svellet ved regn og da krympet ved tørrvær, som igjen medførte sprekker og vinglete bordplate. Løsningen jeg har gjort nå ser ut til å fungere bra. 5
Tørrflua Posted July 19, 2021 Author Report Posted July 19, 2021 Hadde jeg hatt mere tid så….. men tegninger har jeg så du kan mekke sjøl. Kan lage en kort veiledning om det trengs.
Recommended Posts