Guest Posted October 1, 2021 Report Share Posted October 1, 2021 (edited) Vet noen hvor det er mulig å få tak på denne mono samleren eller noe ala denne? https://www.trashstash.shop/?ref=TrippinOnTrout Lett for at mono kommer på aveie, spesielt på vindfulle dager da mono flyr av sted, får en litt dårlig samvet i hjarta sitt. Edited October 1, 2021 by Jim Bergsdalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ola T. Berntsen Posted October 1, 2021 Report Share Posted October 1, 2021 Denne ligger på fluefiske brukten på FB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bounce Posted October 1, 2021 Report Share Posted October 1, 2021 ...eller Monomaster, f.eks: https://mistpool.com/en/product/961/monomaster.html 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars p Posted October 1, 2021 Report Share Posted October 1, 2021 Monomaster er orginalen, like genial som da det den kom ! . Bare digger den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roaas Posted October 1, 2021 Report Share Posted October 1, 2021 Stiller meg bak monomaster. Glimrende løsning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars A Posted October 3, 2021 Report Share Posted October 3, 2021 Fishpond har denne, der også tager andet søppel: Piopod Microtrash Container (fishpondusa.com) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 3, 2021 Report Share Posted October 3, 2021 (edited) Takker for tips gutter, ser den til Ronni muligens jeg går for en sånn. Den microthrash saken var også genial, men rart ingen importerer disse? Masse avkapp når en knyter fluene sine da kapper vi små cm med mono hele tiden. Vet Flue hadde monomaster for en tid tilbake men har ikke disse nå. Ronni Bless på FB skal muligens til med og lage en sånn microtrash sak, håper det blir noe av, jeg venter i spenning. Edited October 4, 2021 by Jim Bergsdalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts