Runar Dankel Posted November 18, 2022 Report Posted November 18, 2022 Hei. Jeg savner artiklene om fluebinding. Hvor finner jeg de? Sto mye bra om nette nymfer, maur og criples
Rune Stokkebekk Posted November 18, 2022 Report Posted November 18, 2022 Runar Dankel skrev (2 timer siden): Hei. Jeg savner artiklene om fluebinding. Hvor finner jeg de? Sto mye bra om nette nymfer, maur og criples Noe ligger vel under artikler i hovedmenyen her. Andre saker vel de "ble ikke med" når vi la ned "forsiden". Men det er vel mulig å gjenskape litt av det tror jeg. Skal se om det er noe der som vi kan hente tilbake som er verdt å ha.
Runar Dankel Posted November 18, 2022 Author Report Posted November 18, 2022 Var mange gode artikler under «fluebinding» som jeg savner. Kan ikke se at noen av dem er overført til «artikler»
Eirik Rusten Posted November 18, 2022 Report Posted November 18, 2022 Jepp, det tok jeg bort ved siste oppdatering, da det var noen problemer. De er likevel tilgjengelig her fortsatt, med helt merkelig utseende da: https://www.fluefiskesiden.no/category/fluebinding/ Ideen er å overføre det til artikler "etterhvert". 1
Runar Dankel Posted November 18, 2022 Author Report Posted November 18, 2022 Takk @Eirik Rusten Nå skal det bindes 1
Recommended Posts