Gå til innhold

Tur-rapport-konkurranse


Eirik Rusten

Anbefalte innlegg

Heia

Jeg har en liten premie til overs her som jeg tenkte å få delt ut. Setter derfor igang en liten uhøytidelig "konkurranse" i hui og hast.

Premien:

  • 500 kroker fra TMC
  • Flueboks fra C&F (CF-3305N)
  • Fluefiskesiden-caps fra Eirik

Konkurransen går ut på følgende:

Legg ut en tur-rapport fra en fisketur i år. Det skal være en ny tråd i riktig kategori (altså ikke i denne tråden). Rapporten skal inneholde bilde(r). Trenger ikke å være av fisk eller fiskeplass, kan godt bare være stemningsbilde av noe slag. Rapporten skal inneholde tekst om turen, selvfølgelig. Gjerne informasjon om tidspunkt, fluevalg, klekkinger, situasjon etc. Fikk du ikke fisk? Kunne vel være en fin tur læll?

Innlegget ditt må tagges/emneknagges med "Rapport23". Da kan jeg søke opp de som er med. Du kan lage så mange rapporter du vil, gir deg nok ikke større sjanser til å vinne, men man vet aldri.

Jury og sjef er meg (Eirik). Jeg plukker ut (evt trekker om det blir vanskelig) den rapporten som jeg synes er finest, morsomsts, best, lengst, dårligst, kortest - ja, nøyaktig hva som gjør at en vinner er ikke nødvendigvis gitt. Dette gjør jeg 27. august klokken 1337. Hvem kan være med? Alle (også styret, men da må det fakern være bra rapporter), bortsett fra meg.

Lykke te!

 

  • Lik 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bestandig moro å se at fluefiskersiden  husker at jeg er til, men jeg er ikke kvalifisert til å delta i noen konkurranse lenger. Det er nemlig 3 år siden jeg ga meg med fiske, 80 år med stanga får holde. Dessuten så tror jeg at 90 - åringer ikke har noe i ei strømmende elv med vann opp til baken som kan rive en olding overende. Men jeg har hatt så mye glede av mitt medlemskap at jeg støtter siden med et passivt medlemskap. Balansen er ikke som da jeg var 20, det må bare innrømmes, men tenk deg bare hvor mye glede jeg har hatt, fikk også min hustru til å bli interessert i min hobby ved at jeg tok henne og min seksårige datter med på fiskeferie i 1961 ved Lesjaverk st., og det ble starten på vår felles hobby. Og det er hun som har tatt den største fisken av oss to. Har ikke noe bilde eller vekt, men den var middag til 4 barn og 6 voksne. Tipper den til to til to og en halv kilo.

Men det hadde vært moro og deltatt.

Hilsen Harald Magne Fjellstad

Lillestrøm

  • Lik 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...