Terje Bendiksby Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Jeg har tenkt tanken noen ganger, men foreløpig har det blitt med det: Å ta kveite på flue. Lysten blir ikke noe mindre etter å ha sett denne: 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo_Flueboms Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Dæven!! 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolvS Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 6 hours ago, Terje Bendiksby said: tenkt tanken Bård og Lars hadde et prosjekt i samma retning nylig. Traileren jeg så vitnet ikke om great success dog, og jeg har ikke sett det ferdige resultatet. Link til show her. Generelt imponert over hva svenskene/Vision har fått til på SoMed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 RolvS skrev (3 timer siden): Bård og Lars hadde et prosjekt i samma retning nylig. Traileren jeg så vitnet ikke om great success dog, og jeg har ikke sett det ferdige resultatet. Link til show her. Det var en meget fornøyelig serie. "Det er ikke bare flaks" 😀 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts