Gå til innhold

Danielsson Flyrod AB


Flemming

Anbefalte innlegg

Leste at Kurt Danielsson, mannen bak de mer kjente snellene, skal begynne med stangproduksjon i Sverige. De skal ha den første prototypen klar i desember..

 

Blir spennede å se hva de kommer med, og hvilket prisnivå de legger seg på. De satser i hvertfall på å konkurrere med de største og beste på markedet i dag..

 

Les mer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei Magne,

Det er jo ikke et hån mot de som ikke kan engelsk, dette.

Nå kan jeg for eksempel ikke fransk, men skulle jeg noengang lage et produkt med fransk tekst på, ville jeg fått en oversetter til å se på teksten før jeg trykket den på produktet!

 

Men som Øyvind T skriver - de er jo svneske. Det er vel DER spøken ligger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, dere som er eksperter på engelsk kan jo ha det moro med denne. Jeg finner noe annet å ha moro med. Kan ikke engelsk.

 

Magne Fjellstad.

 

Går an å lære seg det Magne  :) :). Det er når en tror en ikke greier det, at en ikke greier det. Alle kan om de vil. Installer et oversetter program som Clue på Pc'n din, gå et lite kurs, og du er i gang. I dagens "Internettverden" så er litt engelsk kunnskap et must.

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå det er morsomt med nye konsepter.

 

Og enda mer moro at svenskene klarte å stave "length" feil - PÅ STANGA !!!!  ;D  ;D  ;D  ;D

Lenght....

 

[attachimg=1]

 

Bra observert Lars Erik og utrolig morsomt!

Men hva kan man egentlig forvente til den prisen...

 

Mvh Sjur

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter over førti år i et støybelastet arbeidsmiljø er hørselen såpass dårlig at jeg ikke klarwer å oppfatte det som blir uttalt, har også problemer med norsk uttale. Prøvde meg på TAKE IT EASY, men det var umulig for meg å oppfatte det som blir sagt. Så når jeg hører en setning på engelsk driver jeg og oversetter andre eller tredje ord, mens taleren er kommet til ord nr. ti. Derfor sier jeg at jeg ikke kan engelsk i det hele tatt.

 

Men jeg har ikke hatt noe særlige problemer for det under mine besøk hos min sønn i Australia. Han snakker jo norsk, og vi skriver opp det vi skal handle på forhånd, slik at det ikke er noe problem å finne det vi skal ha i forretningene heller. Så jeg klarer meg nok resten av livet også. Har vært pensjonist i 15 år nå.

 

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange maaneder siden denne stanga ble introdusert. Hvorfor snakker de forsatt om "forhaandsbestillinger"?

 

Dette er foroevrig den foerste positive omtalen av stanga jeg har lest, og det er jo bra  :).

 

Men hvem pokker vil ha en stang hvor man SLIPPER aa kjoepe flere stenger???  ???:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...