Gå til innhold

NY RUNDE?


André F. Aubert

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Henning

Eg har berre gode erfaringer med dette, så eg er gjerne med.

Det er ikkje så lenge si vi hadde ein, så det kan vere det blir litt liten interesse.

 

Men kom igjen gutter og jenter.....Kom med forslag til fluetyper :D ( Trnger vel ikkje akuratt velge vårfluer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har berre gode erfaringer med dette' date=' så eg er gjerne med.

Det er ikkje så lenge si vi hadde ein, så det kan vere det blir litt liten interesse.

 

Men kom igjen gutter og jenter.....Kom med forslag til fluetyper :D ( Trenger vel ikkje akuratt velge vårfluer)[/quote']

 

supert! vet ikke helt hva som er praktisk, men ser at det pleier å være tak på 6-8 pers.

 

Kanskje vi skal prøve mygg? går fr det samme for meg, men er nok enig i at vårfluer har man foreløpig nok av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Vårflue var forrige runde, men mygg er eg glatt med på............Venter til fleire kommer på banen, så kanskje dei har forslag til fluetyper.......PS Eg er ikkje med på Laksefluer :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtter også forslaget om alle stadier . blir plenty variasjon iåmed at jeg teller 10 deltagere . :D:D

 

Helt enig.

Tenkte å binde min suverene myggklekker bastard som egentlig ikke ligner på noe, men som fisken foretrekker når fjærmyggen klekker i mai ;)laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...