Gå til innhold

Vision 3zone sett


fishe

Anbefalte innlegg

Hei. Lurte bare på hva folket her tror om detta settet her, jeg likte prisen i hvertfall, sparer sinnsykt mye penger på det der:

 

Vision ørret

Stang: Vision 3Zone - velg fra 7´6” klasse 3 til 9´6” klasse 7 (1399,-)

Snelle: 3Zone Superlight II (899,- tror jeg)

Snøre: Vision Extreme Distance (599,-)

Backing: Vision backing (99;-)

Fortom: Vision Trout fortom (49,-)

Art.nr. 85007000 Tilbudspris: kr 1995,-

 

Det må jo være billig. Og har noen peil på om dette er fint utstyr for lett tørrfluefiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette settet får man vel kjøpt i alle butikker med ett visst utvalg? Er ikke dette en "kampanje" fra Vision?

 

Men har du råd, hopp over 3Zone, og gå for extreme! Og skulle du fortsatt ha litt igjen, kjøper du G. Loomis Streamdance eller den råeste (etter min mening Forcelite GLX!), og da har du brukt opp alle feriepengene dine, og slipper å reise på ferie (kan konse fult og helt om fisking......) laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Hvilke feiepenger? Student jeg. Går nok for 3zone jeg, folk liker den godt har jeg hørt så. Men skal kikke litt i vikingskipet til neste helg. Hvis noen av dere har noe pent brukt dere skal selge så er jeg innteresert i tilbud men bør være #4 stang. helst 3-delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3zone snelle. Den minste av dem.

Fikk problemer med bremsen da fjæra røyk.

Var på Gero og fikk ordnet det.

Men de måtte bytte hele ramma da det var umulig og bytte bare fjæra.

Takk for god service. Tok bare en dag.

Ellers er snella helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bør kjøpe ett annet snøre. Har generelt ikke bra erfaring med vision sine snøerer. coatingen blir alt annet jevn med tiden, den på en måte "bobler" seg. har gjort det på flere snøerer jeg har sett, i tillegg har jeg faktisk opplevd å dra ett vision-snøre tvers av, selv om det var helt uskadd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt riktig som det blir sagt her.

bytt snøre.

dette gjelder de fleste av de settene som er på markedet.

selvfølgelig finnes det untak.

selv ville jeg tatt en titt på de settene som prima vilmarksliv selger.

se vedlegget i siste alt om fiske eller nettsidene dems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et slikt sett.... Stanga knakk på et eller annet vis som jeg ikke skjønner bæra av! Skulle rette opp noe "kjerv" i tuppen. Bøyde den litt så sa det "knekk" midt på stanga!!!! Har sendt den inn for evnt. prod. feil.

 

Fluesnøret holdt i 2 mnd. Da begynte det å trekke seg isammen. Det kan jo hende jeg har fått et mandagsprodukt, men tror ikke jeg kjøper flere. Derimot snelle er god som gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...