Gå til innhold

10-9-8-7-6-5-.......encouting......


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Et par til da........

Jan Erik på jakt i Dagger`n.....

.....og en av disse vakre skapningene som vi prøver å imitere.....

 

Terje!

post-0-13949848547718_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker ørret, Jan Erik. Veldig vakker ørret. Håper jeg får hilse på den til sommeren. Ååå fine, store, mørke flekker på ryggen.. Sikkert sterk også, til sommeren er den større og får sikkert bambusen min til å knake i sammenføyningene...

 

Hallo du!

 

Ja du vet nok hvor den står ;) tok den oppstrøms 30 cm fra land. Ja vi får se hvilken sin bambus det knaker først i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

.......siden vi er så godt i gang med sesongforberedelser............her er noen fler bilder, forhåpentligvis for å trigge litt...........

 

Terje!

post-0-13949848550837_thumb.jpg

post-0-13949848551235_thumb.jpg

post-0-13949848551645_thumb.jpg

post-0-13949848552137_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine bilder som minner om det som har vært, og det som kommer! :)

Spesielt morro er det for meg å se at du Terje har blitt så flink med speilrefleksen, det er jo ikke lenge sia du fikk den.....og allerede nå har du litt av et billedarkiv!

 

Det er ikke alt som er like pent ved Renaelva.....noen ganger kommer det for eksempel mye skrot drivende nedover!

Fotografen som tok bildet av elendigheta er fiskekompis Roy Peistorpet, og til tross for at jeg prøver og være litt morsom på egen bekostning.....Takk Roy, jeg har ikke akkurat veldig mange bilder av meg sjøl som jeg atpåtil liker! :)

20099_s.jpg

 

Vannskorpa er ofte i fokus langs ei elv......lurer på hvorfor...?

20100_s.jpg

 

Under vann er det også fine ting å se.

19884_s.jpg

 

For ikke å snakke om himmelen over hue på oss.......den er god og ha når man nyter ventetia den!

19956_s.jpg

 

Den gåtefulle og håpefulle elva!

Er det noe rart at Ole Marius som foruten å væra av tjukke slekta og long time fishingbuddy ser littebittgranne ut som om han akkurat har landa? :)

19438_s.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Tore Slettenge skrev:

Mye fine bilder som minner om det som har vært, og det som kommer!

Spesielt morro er det for meg å se at du Terje har blitt så flink med speilrefleksen, det er jo ikke lenge sia du fikk den.....og allerede nå har du litt av et billedarkiv!

 

Flink til å ta bilder kan jeg være med på, kvaliteten er en annen sak. Trøster meg med at det er første sesong med speilrefleks og at det er utrolig gøy og man lærer hele tiden.

Knall fine bilder Tore, synes indianer`n i kanoen er et godt bilde jeg........ :) :)

 

 

Osprey skev:

Bilder ja..kjør på folkens....

 

Først må jeg si flotte bilder, Osprey. :)

Deretter sier jeg det samme som deg, kjør på folkens...... ;D

 

Å se slike bilder gir meg gåsehud........

 

Terje!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare meg eller er det flere som også vil til rena? :D

 

Velkommen skal du være, Skjerve :-) En hemmelighet som er heeelt off topic; jeg sysler litt med planer for et slags fluefiskeseminar i Rena til sommeren. Hadde vært hyggelig å sett noen av dere gærninger der ;-)

 

kommer mer enn gjerne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...