Jan Erik Lund Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Må bare poste denne låta her igjen, fantastisk bra <<l Seventh Wonder - Alley Cat <<l
-Lars- Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Tåler vel en versjon av denne i dag, også . . . Fantastisk låt
Torleiv Grøndalen Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Sir Mix-A-Lot, med "Baby got back"
Jan Erik Lund Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 YOGA FIRE - Superkul med Kniv <<l
Robban Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Må bare poste denne låta her igjen, fantastisk bra <<l Seventh Wonder - Alley Cat <<l Det er ikke så mange som legger vekt på hva jeg skriver eller synser Jan Erik, men dette var home run akkurat nå for meg :D :D Dobbel kjempefett/kuult he he he
-Lars- Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 De hadde sine stunder disse gutta, gitt : http://www.youtube.com/watch?v=lIRZh_ZqdbI
Torleiv Grøndalen Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 YOGA FIRE - Superkul med Kniv <<l Jeg klarte ikke å se hele, jeg
Jan Erik Lund Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 YOGA FIRE - Superkul med Kniv <<l Jeg klarte ikke å se hele, jeg Hehe, du må se hele
Jan Erik Lund Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Må bare poste denne låta her igjen, fantastisk bra <<l Seventh Wonder - Alley Cat <<l Det er ikke så mange som legger vekt på hva jeg skriver eller synser Jan Erik, men dette var home run akkurat nå for meg :D :D Dobbel kjempefett/kuult he he he Jepp Robban. Knalllåt
Robban Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Må bare poste denne låta her igjen, fantastisk bra <<l Seventh Wonder - Alley Cat <<l Det er ikke så mange som legger vekt på hva jeg skriver eller synser Jan Erik, men dette var home run akkurat nå for meg :D :D Dobbel kjempefett/kuult he he he Jepp Robban. Knalllåt Hører på den for andre gang , bare mye , mye høyere , ikke le ;D ;D I'm gone kick your ass ;D ;D
Jan Erik Lund Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Må bare poste denne låta her igjen, fantastisk bra <<l Seventh Wonder - Alley Cat <<l Det er ikke så mange som legger vekt på hva jeg skriver eller synser Jan Erik, men dette var home run akkurat nå for meg :D :D Dobbel kjempefett/kuult he he he Jepp Robban. Knalllåt Hører på den for andre gang , bare mye , mye høyere , ikke le ;D ;D I'm gone kick your ass ;D ;D <<l << ;D <<l
Kim W Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Feit performance! http://www.youtube.com/watch?v=6JIgd2Tknug
Torleiv Grøndalen Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Verdens beste oppbygging av låt. Deep Purple visste hvordan man gjorde det.
Robban Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Glenn, jeg beklager på det dypeste. Jeg hoppet over denne fordi jeg trudde det var det finske møkrhåra dama som jeg digger sjøl. Men dette var jo oss ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ja du vet hva jeg mener <<l <<l Fikk fot nå, fet gitarlyd
-Lars- Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Nesten straffbart å prøve å gjøre cover av denne låta, men DT fikser det ganske bra :
Kim W Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Verdens beste oppbygging av låt. Deep Purple visste hvordan man gjorde det. Dritfet låt! Den beste musikken ble laget på 70-tallet! No doubt!
Rune D Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 https://www.youtube.com/watch?v=H335Kj5lzF4 Kan si hva dere vil om disse to jentene her,men covre den låta her gjør de til 20 i stil
Kim W Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 En av de bedre låtene jeg veit om! Lagt den ut før, men det driter jeg i.. ;D
Jan Erik Lund Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Foo Fighters - Monkey Wrench <<l Foo Fighters - Learn To Fly <<l
Robban Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Jorn - Traveller <<l Du vet Jan Erik at du er rå eller? ;D . Skulle vært gift vi to ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D <<l Du legger ut mye bra,hele tiden
Robban Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Lars du er en ener, det vet du Når du legger ut denne låta som du gjorde, så må jeg legge ut denne Jeg får ståpels uansett edit: Fet gitarsolo
Torleiv Grøndalen Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. oktober 2013 Lynn Strait hadde en RÅ stemme. Denne gruppa hadde nådd langt! Var mange som slo seg sammen for å hedre ham, bl.a System of a Down, Slip knot, Max Cavallera(sepultura), ozzy osvosvosv.. ..og Jan Erik, beste Foo fighters er "Everlong" fra samme album!
Anbefalte innlegg