Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

Hehe.. Jørn er bra han :)

Han hadde/har ei helnorsk gruppe som jeg tror strandet pg.a at han har så mange jern i ilden. Meget bra ihvertfall..

Neste gang skal vi sørge for at du får lyr Robban, med eller uten Igor og en hel del go' musikk ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jørn er bra han :)

Han hadde/har ei helnorsk gruppe som jeg tror strandet pg.a at han har så mange jern i ilden. Meget bra ihvertfall..

Neste gang skal vi sørge for at du får lyr Robban, med eller uten Igor og en hel del go' musikk ;D

det høres helmaks ut raymond, no worries, we'll find a way, trust me. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona var bestemt, det er dette vi hører på. Litt i ubalanse fordi jeg skjønte at Terje var borte for godt. Vi kan angre så mye vi vil i ettertid, men jeg angrer nå da fordi jeg trudde at Terje alltid visste at vi syntes fluene hans var max, uten å legge ved en kommentar hver gang. Er jo dessuten enig at drikkevannet i Rena kan være skummelt, men hvem er jeg til å avgjøre det.  :)  Det var ihvertfall kona som syntes at du fortjente en låt da, uansett. Vi får skåle i håp om at du kommer tilbake, fra meg til deg ;) ;) ;) ;)

Vi lattliggjør meg selv, men Terje, how can we live our lives without you, please, please,please come back. Vi trenger noen som kan stagge stabeiset fra hemsedal, no woories Eikre, you are a hero too, vi trenger dere begge :D :D :D :D.

Vet at eikre liker S.T.V, trur jeg, neste låt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Raymond , du er konge 8)

Men nå sitter Robban i sin egen lille leketøyverden og "trur" at gutta av alle ting er innom her, men vet at Eikre var innom her, det bombesikkert. Vel, Erik's favorittdebatant var Terje, hvorfor ikke slå et slag for begge.

Kona var bestemt, det er dette vi hører på. Litt i ubalanse fordi jeg skjønte at Terje var borte for godt. Vi kan angre så mye vi vil i ettertid, men jeg angrer nå da fordi jeg trudde at Terje alltid visste at vi syntes fluene hans var max, uten å legge ved en kommentar hver gang. Er jo dessuten enig at drikkevannet i Rena kan være skummelt, men hvem er jeg til å avgjøre det.  :)  Det var ihvertfall kona som syntes at du fortjente en låt da, uansett. Vi får skåle i håp om at du kommer tilbake, fra meg til deg ;) ;) ;) ;)

Vi lattliggjør meg selv, men Terje, how can we live our lives without you, please, please,please come back. Vi trenger noen som kan stagge stabeiset fra hemsedal, no woories Eikre, you are a hero too, vi trenger dere begge :D :D :D :D.

Vet at eikre liker S.T.V, trur jeg, neste låt ut.

Erik, du liker dette. Little wing, og ja du får en ny debatant hvis du sier at Hendrix er bedre ;D. Det burde lokke han på banen ;D. Uansett skål , ikke noe er så vondt at det ikke er godt for noe 8)

Skål til dere begge :)

http://www.youtube.com/watch?v=BsByzzPiOLw&feature=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra spøk til fett hår, du kan musikk Raymond, helt sikker på at du har den feelingen,,,,, som mange andre mangler, vi er litt eventyrerer, vel vel og yes yes nå sier vi  natta før jeg sier at kristen gislefors er ubermusikkmeister.  ;D Lyr er likavel noe  vi alle elsker å å gjøre som bæsj, men vi vet bedre ;D Smask, det var et luftkysss uten at det betydde noen ting, hehe he he he he he he he he e heh e heh. ;D ;D ;D ;D

Natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt nye cden til Jørn Lars? Tror den heter bare for Dio

Hei Raymond !

Har ikke hørt cd'en nei, utover denne tribute-låta til Dio

Jørn er jo en svoren Dio fan, så det overrasker meg ikke at han gjør dette.

Syntes hele forrige skiva til Jorn var rimelig Dio inspirert også . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Hørt nye cden til Jørn Lars? Tror den heter bare for Dio

Hei Raymond !

Har ikke hørt cd'en nei, utover denne tribute-låta til Dio

Jørn er jo en svoren Dio fan, så det overrasker meg ikke at han gjør dette.

Syntes hele forrige skiva til Jorn var rimelig Dio inspirert også . . .

De turnerte sammen i USA og Jørn så på Dio som en mentor, så det er ikke rart at denne plata kom etter hans død nei. Falt ikke helt i smak hos meg, men må nok høre på den et par ganger til. En kjapp gjennomgang er alt jeg har hørt til nå, var et par sanger som var bra da. Ligger ute på Spotify om du har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jørn er bra han :)

Han hadde/har ei helnorsk gruppe som jeg tror strandet pg.a at han har så mange jern i ilden. Meget bra ihvertfall..

Neste gang skal vi sørge for at du får lyr Robban, med eller uten Igor og en hel del go' musikk ;D

Dårlig kvalitet, men bandet het Vagabond.

http://www.youtube.com/watch?v=ddUIjNQ2grs&feature=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Hehe.. Jørn er bra han :)

Han hadde/har ei helnorsk gruppe som jeg tror strandet pg.a at han har så mange jern i ilden. Meget bra ihvertfall..

Neste gang skal vi sørge for at du får lyr Robban, med eller uten Igor og en hel del go' musikk ;D

Dårlig kvalitet, men bandet het Vagabond.

http://www.youtube.com/watch?v=ddUIjNQ2grs&feature=related

Det var lenge før Guardians of Time ble dannet, denne gruppa skal fortsatt være i live. Venter på at Jørn skal få tid til å bli med i studio for å lage et nytt album er det siste jeg har hørt. De er meget bra ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe fart her ikveld , det er bra ;D Sitter å mixer litt fiskevideo og da er det fint med kvalitetsmusikk :D

Nei nå må jeg se å skaffe meg mere Gamma Ray, det er jo så bra. :D

Hei Robban  :)

Tar noen dager fiskefri med støle armer etter mye stor-fisk, du også ?  ;D

Har ikke helt bestemt meg for hvor fornøyd jeg er med nye Ozzy enda, men dårlig er det jo ikke :

http://www.youtube.com/watch?v=SyC2eBdG_0E

Han har bare lagt lista så uendelig høyt med sine tidlige utgivelser . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe fart her ikveld , det er bra ;D Sitter å mixer litt fiskevideo og da er det fint med kvalitetsmusikk :D

Nei nå må jeg se å skaffe meg mere Gamma Ray, det er jo så bra. :D

Hei Robban  :)

Tar noen dager fiskefri med støle armer etter mye stor-fisk, du også ?  ;D

Har ikke helt bestemt meg for hvor fornøyd jeg er med nye Ozzy enda, men dårlig er det jo ikke :

http://www.youtube.com/watch?v=SyC2eBdG_0E

Han har bare lagt lista så uendelig høyt med sine tidlige utgivelser . . .

Jøss,,,,, Ja dette var litt uvant, veldig kuult men litt usikker om det liksom er Ozzy for meg, må høres mere på, skeptisk ;D

Samme som deg ja Lars, senebettenelse i begge arma fikk jeg, men nå har jeg hatt 14 dager fiskefri så nå har jeg senebetennelse et annet sted,,,,,,,,,,,

Fiskesuget er tilbake igjen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Har ikke helt bestemt meg for hvor fornøyd jeg er med nye Ozzy enda, men dårlig er det jo ikke :

http://www.youtube.com/watch?v=SyC2eBdG_0E

Han har bare lagt lista så uendelig høyt med sine tidlige utgivelser . . .

Må si at den ikke helt falt i smak, men det er som du sier noen gode låter på den

http://www.youtube.com/watch?v=5dbr2Vus2s0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...