Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Jepp Jorn - Perfect strangers er dritbra Glenn Sörvik

men jer er Jorn blod fan :)   vært på konsert med dem, de rocker trusa

av de aller fleste ;D ;D

men denne er best Jorn Lande - Stormbringer  (heavy DEEP pURPLE

den har ødelagt et par 5-6 høytalere i bilen min ;) ;)

http://www.youtube.com/watch?v=xBBbwSXODGc

knall låt det,kjenner forøvrig Tore Moren som spiller guiter,lenge siden jeg har pratet med han men han er dyktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lamson guru la ut denne foorige helg,vet ikke om du fikk med deg denne.Mulig du var opptatt med

Radio Robban,alle vet jo hvor stress det er :)

Radio robban var/ er stress Glenn, og etter en heller ufin telefonsamtale fra Valgjerd Svarsta Haugland, fant jeg det best å legge det prosjektet på is.

Du og Jimmer'n er jo mye bedre så det går helt greit, deilig å bare nyte åsså da. Claus la ut som vanlig åsså noe bra. Dessuten så er jeg på bare 1,23 i prommille nå  kontra 17, 86 forrige helg.

er det noe rart at hu ringte sier jeg, vi er forresten dødskompiser nå da ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg våger meg utpå0  engang tikl, nå skrivber jeg med hånd ppå ryggen hfvorfor ikke avslutte som detbegyntedrit i låta drity i alltbannet, nå er kuuklt å høre ppå radio robben, jeg sa jeg skulle holdeut rt tgil the bitter end , dey klartejeg ikkee , nåer det over og ut på en stund ;D ;D

jmweg kan ijkke ne for detbmen dette er låta 8) 8) Sier bare med hjelp, vi møtes påmhalvv eie med musik ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=_Zm5c7mKjrQ

Faen robban. Til og med Freddy Mercury var missunelig på bøgefaktoren i denne videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes yes yes Raymond ;D Gettoblaster og 763 batterier fra first price på neste lyrtur, vi har så mye å lære hverandre. Trur igor skal flytte videre for å studere, men det forhindrer ikke oss i å voldta lyrplassene ;D sorry Igor, Norvegian flyr sikkert til der du skal studere, jeg gleder meg til fiskesuppa allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Må ikke glemme 4G og bærbar i samme slengen da, blir så utrolig mange cder om alle skal ha med sine egne ;D

Enda mere rå rock, denne gangen fra Sverige

Hørt nye cden til Jørn Lars? Tror den heter bare for Dio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...