Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Hva prøvde du å formidle Robban!? ;D

Nå er jeg full mr vinnæmrt osss kodestadie :-* Uansettbtakk for fin tur, blir ikkr tur utrnTom

Tom npmslter jeg, ik meed ilos, men ser npm at jegbør ta kvelden

deep purple

gren er dei  sål skava ei jogså

Helt ærlig talt ,skjønner dere ingenting, litt skuffa nå gitt, og veldig dårlig form. Det værste var at jeg hadde dekka på til 4 personer og biffen ble ikke stekt, men jeg hadde lagd mye pannestekte poteter og salat til 2 . Godt det ikke sto igjen noen halvfulle ølbokser da, det ville vært krise. ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig ja. Jeg skjønner ingen ting, men det er jo ikke så uvanlig da. ;D

PS! Butikken har vel åpnet nå Robban?

he he he yes yes blir forsinka bryllupsdagmiddag idag med kona.Vi gjør det veldig eksotisk åsså vi da med kinamat på Lunner. ;D Ikke umulig jeg dukker opp her i kveld åsså.

Har knekt koden nå og trur jeg skulle si takk for fisketuren Tom, er ikke vanskeligere en det. Takk for turen, er ikke tur uten deg vet du ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig ja. Jeg skjønner ingen ting, men det er jo ikke så uvanlig da. ;D

PS! Butikken har vel åpnet nå Robban?

he he he yes yes blir forsinka bryllupsdagmiddag idag med kona.Vi gjør det veldig eksotisk åsså vi da med kinamat på Lunner. ;D Ikke umulig jeg dukker opp her i kveld åsså.

Har knekt koden nå og trur jeg skulle si takk for fisketuren Tom, er ikke vanskeligere en det. Takk for turen, er ikke tur uten deg vet du ;) ;)

Takk det samme Robban! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn nå er Robb på post igjen,har akkurat kjørt han på butikken og handlet litt

drivstoff(øl)slik at dagen blir noe bedre.Antar jeg.Godt det er 10 år mellom hver gang

kjære bror.... ;D ;D ;D

Yepp du sier noe der ;D Får vel starte denne tråden litt extra tidlig idag da ;D

Hva med denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radio Robban holder det gående litt til, vi er fortsatt i bluestimen og nå kommer en annen favoritt.

Ps etter kl 13 kommer heavytimen med nok engang Robban :o Pga ferieavikling styrer vi skuta idag.

Hørerbidrag er vi veldig interesert i .

Take it away stewie ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...