Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Gjest Oliver

Jeg må innrømme noe.

Jeg hsar gått glipp av John Mayer. Trode han var bare en pus, men tok feil. Faktisk helvetes god på gitar!! Og spiller Hendrix så det suser etter. Mange bra sanger på tuben, som hadde gått meg hus og hytte forbi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme noe.

Jeg hsar gått glipp av John Mayer. Trode han var bare en pus, men tok feil. Faktisk helvetes god på gitar!! Og spiller Hendrix så det suser etter. Mange bra sanger på tuben, som hadde gått meg hus og hytte forbi :)

hvor har du vært :o

Henning skru på nrk p1, fikk melding av gisle, joe bonamaasa der nå, konsert, det liker du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme noe.

Jeg hsar gått glipp av John Mayer. Trode han var bare en pus, men tok feil. Faktisk helvetes god på gitar!! Og spiller Hendrix så det suser etter. Mange bra sanger på tuben, som hadde gått meg hus og hytte forbi :)

John Mayer har utrolig mye bra. var ute og jaktet på litt kveldslys med kameraet i kveld, men det ble ingen fangst, så da er det bare og benke seg i sofaen med litt god musikk

http://www.youtube.com/watch?v=MOYB3Oi031s&feature=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og hørte Helene Bøksle på "tall ship races". Hun opptredde sammen med noen folkemusikere som kalte seg kvarts og kristiandsand symfoniorkester. Det var helt rått når hun fremførte heimo og nykjen. En virkelig sterk musikkopplevelse!! Søt var hun og der hun sto med blomster i håret og en kjole som blafret i vinden. Og for noen bryster......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og hørte Helene Bøksle på "tall ship races". Hun opptredde sammen med noen folkemusikere som kalte seg kvarts og kristiandsand symfoniorkester. Det var helt rått når hun fremførte heimo og nykjen. En virkelig sterk musikkopplevelse!! Søt var hun og der hun sto med blomster i håret og en kjole som blafret i vinden. Og for noen bryster......

Kan tenke meg det var ganske magiskt ja....

http://www.youtube.com/watch?v=QSEUcIBCbLA&feature=PlayList&p=6E1B1134C55215C2&playnext=1&index=20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he fine bryster ja, og stemme, hehe, Tenk følgende.... Ruffen i den kroppen, hva skulle man med annet da. Flink til å lage mat, glad i en øl, veldig hyggelig, glad i å fiske, har sine egne meninger, og generelt hyggelig på alle plan. Husker ikke åssen det var med snorkinga, men sikkert topp det åsså ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Hørte på Locked in a crystal ball for noen minutter siden jeg Robban, så du er nok ikke helt alene på barrikadene. Ellers savnet jeg plutselig det lange håret...

Sikkert helt feil i denne gjengen her, så jeg får vel holde meg langt unna. Men den gamle mannen begynte plutselig å spoti-fye og you-tube litt etter gamle minner om bakseter og flatfyll på gamle gode lokalfester med full kassettvrenging av avsindig rock & roll så hjemmebrenten fløt til fisken skjena over til feil bredd. Sorry, måtte bare. Sikkert den fordømt gode vinen. Vin liksom. Fy flate som jeg savner hestehale og drinker med blå flamme!

Og jepp, Frank kunne stable fingre på jittarn han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på Locked in a crystal ball for noen minutter siden jeg Robban, så du er nok ikke helt alene på barrikadene. Ellers savnet jeg plutselig det lange håret...

Sikkert helt feil i denne gjengen her, så jeg får vel holde meg langt unna. Men den gamle mannen begynte plutselig å spoti-fye og you-tube litt etter gamle minner om bakseter og flatfyll på gamle gode lokalfester med full kassettvrenging av avsindig rock & roll så hjemmebrenten fløt til fisken skjena over til feil bredd. Sorry, måtte bare. Sikkert den fordømt gode vinen. Vin liksom. Fy flate som jeg savner hestehale og drinker med blå flamme!

Og jepp, Frank kunne stable fingre på jittarn han også.

Morsomt skrevet Erik,og god gammel rock.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

old1.gif

Vi får visst snakkes mer en annen dag. Nå sklei jeg inn i tåka til revehale-rockern Ted Nugent, R.E.O. Speedwagon (gamle gode) og Peter Frampton. Selvfølgelig så live at jeg er DER igjen med boots og skinnjakke med med en hvit kveila slange på ryggen. "Wine, women & song" sier nå jeg da. Åååå... der kom'n... Great white buffalo... ohhh shit, vin er no' dritt! Man må være mer i ørska for sånt. Kanskje en teknekt? Hihi, jepp det blir'e vett. Kanskje håret kommer tilbake også?!

nahrung002-001.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og hørte Helene Bøksle på "tall ship races". Hun opptredde sammen med noen folkemusikere som kalte seg kvarts og kristiandsand symfoniorkester. Det var helt rått når hun fremførte heimo og nykjen. En virkelig sterk musikkopplevelse!! Søt var hun og der hun sto med blomster i håret og en kjole som blafret i vinden. Og for noen bryster......

Kan tenke meg det var ganske magiskt ja....

http://www.youtube.com/watch?v=QSEUcIBCbLA&feature=PlayList&p=6E1B1134C55215C2&playnext=1&index=20

Ja det var helt fantastisk. Hun har en stemme så klar og kraftfull som den nydeligste fjellelv. Det var rett og slett en mektig opplevelise. Annbefales på det sterkeste hvis annledningen skulle by seg. :)

He he fine bryster ja, og stemme, hehe, Tenk følgende.... Ruffen i den kroppen, hva skulle man med annet da. Flink til å lage mat, glad i en øl, veldig hyggelig, glad i å fiske, har sine egne meninger, og generelt hyggelig på alle plan. Husker ikke åssen det var med snorkinga, men sikkert topp det åsså ;D ;D ;D ;D ;D

Hehe du kan få sagt det du Robbis ;D Ser frem til du kommer nedover :) Da skal vi hygge oss med god mat og god vin på hytta :)

De tar en del havabbor der og så kansje....

Takk for hyggelige ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...