Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Hørte på Locked in a crystal ball for noen minutter siden jeg Robban, så du er nok ikke helt alene på barrikadene. Ellers savnet jeg plutselig det lange håret...

Sikkert helt feil i denne gjengen her, så jeg får vel holde meg langt unna. Men den gamle mannen begynte plutselig å spoti-fye og you-tube litt etter gamle minner om bakseter og flatfyll på gamle gode lokalfester med full kassettvrenging av avsindig rock & roll så hjemmebrenten fløt til fisken skjena over til feil bredd. Sorry, måtte bare. Sikkert den fordømt gode vinen. Vin liksom. Fy flate som jeg savner hestehale og drinker med blå flamme!

Og jepp, Frank kunne stable fingre på jittarn han også.

Jeg blir litt mer enn passe glad når flere enn meg har sans for Frank Marino  :D

Har hatt veldig sans for det meste han har kommet med, og av en eller annen grunn blir jeg overrasket over at Eikre, av alle, kommer med denne . . . Desto mer gøy  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må ses. Vent til duden begynner å spille, dæven døtte :D

Var styggflink den gutten der :)

Jepp, det var noe av det mest imponerende jeg har hørt på en stund, og i en "litt" annen divisjon enn man finner i norske talentkonkurranser for tiden .

Uansett, her er en gammel favoritt  :D : http://www.youtube.com/watch?v=4T0OJ9d8xKY&feature=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...