Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Monstermagnetene har kommet med ny plate hmmmmm... kanskje jeg må handle ;). fikk terningkast 5 hos NRk så jeg

17. Nov. er det StoneSour m/Hellyeah som support på Sentrum Scene, Gisle . . . Fet pakke, det  :D

Da prater vi, :o her må kalender sjekkes ;D

Gisle

Jepp, det har jeg nettopp gjort, og ser at jeg jobber kvelden den uka, uten sjanse til å ta meg fri  :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monstermagnetene har kommet med ny plate hmmmmm... kanskje jeg må handle ;). fikk terningkast 5 hos NRk så jeg

17. Nov. er det StoneSour m/Hellyeah som support på Sentrum Scene, Gisle . . . Fet pakke, det  :D

Da prater vi, :o her må kalender sjekkes ;D

Gisle

Jepp, det har jeg nettopp gjort, og ser at jeg jobber kvelden den uka, uten sjanse til å ta meg fri  :'(

Kjipt :'( har bange anelser for min del også, skal levere et stort anbud noen dager etter, blir sene kvelder den uka der, men hvis jeg jobbes som f.. den kommende uka, så kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det store - egentlige - spørsmålet er alltid: "Hva er soundtracket i livet ditt akkurat nå"?  8)

Faen, jeg ender alltid opp med denne ;D :

Robban, du skjønner detta  ;)8)

Drit kul låt det der André

;) Ja, dette er ei nydelig låt, Glenn.

Som ei god bok, utarter den seg gjennom sine få minutter  :) Og forandrer helt og totalt karakter etter 3:40 eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi enige etter mye mas, godt å se stutkjukken i form, dette digger vi skål og ship ohoi.

Beklager vi blir borte et lite øyeblikk mens vi onanerer på robban's gamle stålstrenger, Yngwie ruler ;D

Radio Robban er snart tilbake, må yte førstehjelp til Marius han ligger å rister på gulvet. sett lignende på animal planet , jeg vet hva jeg skal gjøre. :rolleyes: ::):rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det store - egentlige - spørsmålet er alltid: "Hva er soundtracket i livet ditt akkurat nå"?  8)

Faen, jeg ender alltid opp med denne ;D :

Robban, du skjønner detta  ;)8)

Drit kul låt det der André

;) Ja, dette er ei nydelig låt, Glenn.

Som ei god bok, utarter den seg gjennom sine få minutter.

Godt sagt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker  :) Som de sier: Etter tusen ord vil selv den dumme ha sagt ett eneste klokt  ;D Så om jeg skriver 1000 ord så må jeg regne med å få til et godt av og til ;D Jepp, her kjører vi kvantitet  8)

Fra alvor til spøk  ;D

Glenn (og Robert) her er Riot in the Dungeons fra Leningrad- konserten. Dette rocker synes jeg (Ikke se på stretch- buksa hans, da mister du tråden for det ser forjævlig 80-talls ut ;D  )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...