Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Crossroads - Calvin Russell

nydelig låt

Beklager Gisle, det veksler litt i humøret noen ganger, men denne traff meg, thx, den var jævla fin thx. ikke meningen å være (ikke robban), denne var dødsfin akkurat nå, ikke le thx :D

Kult at du likte den. er ikke alltid man er klar fult præl hele tia :) ( selv om det ikke er så ofte da ;D

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crossroads - Calvin Russell

nydelig låt

Beklager Gisle, det veksler litt i humøret noen ganger, men denne traff meg, thx, den var jævla fin thx. ikke meningen å være (ikke robban), denne var dødsfin akkurat nå, ikke le thx :D

Kult at du likte den. er ikke alltid man er klar fult præl hele tia :) ( selv om det ikke er så ofte da ;D

Gisle

Må bare le for meg selv, hører på den engang til jeg, thx, nydelig låt :D Veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he . . .  Skikkelig god, gammel norsk alpetobakk-rock det der, Øystein  :D

Utentvil ;D Tror ikke jeg har hat godt av de siste kveldene hos, Aslak crazyeyes

Tviler ikke på at det er han som har introdusert deg for Aunt Mary, nei happy0040.gif

Hadde mye bra de, og et av de første norske kvalitetsbanda  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen det var Helloweenkonsert her. Vell om det var det jeg forelsket meg i, eller ikke, det kan jo diskuteres, ikke hørt det nye, men husker det gamle.

Det gjør jeg og!! Denne hørte jeg og doggnobbler i våre yngre dager så vinduene i huset sto og dirret.

Takk for den sukkerklumpen :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...