Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Snadder med litt Megadeth Robban, lenge siden sist jeg hørte på det. Steike hvor mye bra musikk de hutta har snekra sammen

Et av mine favorittorkestre fra det glade 90 tallet

Mye bra fra Megadeath ja, de kommer jo sammen med Slayer nå , men orker ikke høre på dem på sentrum scene. Har dårlig erfaringer med heavy musikk der gitt, liker ikke lyden der på sånn musikk.

Sitti å hørt mye på disse i det siste. Lært av deg Gisle  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snadder med litt Megadeth Robban, lenge siden sist jeg hørte på det. Steike hvor mye bra musikk de hutta har snekra sammen

Et av mine favorittorkestre fra det glade 90 tallet

Mye bra fra Megadeath ja, de kommer jo sammen med Slayer nå , men orker ikke høre på dem på sentrum scene. Har dårlig erfaringer med heavy musikk der gitt, liker ikke lyden der på sånn musikk.

Sitti å hørt mye på disse i det siste. Lært av deg Gisle  ;D

Knallbra orkester det der.helt ukomplisert rocken roll, blir i godt humør av slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god shit Glenn

Hvis dere ikke har shoppa denne plata enda så er det ikke noe å nøle etter

Nice ;D Har nesten blitt litt tom på musikkfronten i det siste, nye erfaringer syltes ned på Norgesglass som vanlig , thx :D

Det var Lars som kom med det bandet der. Har kjøpt alle platene ;D

Nå hører jeg på litt mer bråkete saker ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjøpte meg en ny gitar her om dagen, en billig sak, tenkte jeg skulle prøve å friske opp litt på den fronten og da blir det jo litt søk på kassegitar.

Synes denne versjonen av Classical gas er helt rå, den spiller jeg ca om 20 år ;D

Orginalen er jo finere men dette var kuult 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...