Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Jokke spiller på et utdrikkningslag - en dag  :)

hehe  ;D

At ingen slår ned apehjernen som henger over Jokke som en annen mongo der er for meg ubegripelig, og sier vel mest om hvilken tafatt gjeng som er på dette utdrikkningslaget.

Har du sett hele greia fra start til slutt? (1-13) Han er helt på trynet innpåsliten, uten noen form for intimgrense og sosiale antenner. Det ser kanskje ut som han har fått seg en kilevink/seriøs advarsel før de siste låtene blir spilt, eller kanskje de siste halvlitera blei for mye for`n..  ;)

Jeg synes det her sier mest om Jokke, makan til avbalansert, rolig og likandes kar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokke spiller på et utdrikkningslag - en dag  :)

hehe  ;D

At ingen slår ned apehjernen som henger over Jokke som en annen mongo der er for meg ubegripelig, og sier vel mest om hvilken tafatt gjeng som er på dette utdrikkningslaget.

Huttetu!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Bøksle, fikk en følelse av at jeg hadde hørt henne før etter å ha hatt MGP i bakgrunnen.

Så kom jeg på at jeg hadde hørt en nesten gripende framføring av henne på Beat for beat en gang. . . Den gang satt jeg også med en nesten irriterende følelse av å ha hørt henne før. . .

Men idag kom forløsningen  8)

Den gode herr Brun hadde filmmusikk fra henne på Ørretboms 3 fra Island. Den filmen har jeg sett et par ganger kun for å høre på musikken.

For en genial musikk til fiskefilm!

Her traff du spikern på hue André!

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Bøksle, fikk en følelse av at jeg hadde hørt henne før etter å ha hatt MGP i bakgrunnen.

Så kom jeg på at jeg hadde hørt en nesten gripende framføring av henne på Beat for beat en gang. . . Den gang satt jeg også med en nesten irriterende følelse av å ha hørt henne før. . .

Men idag kom forløsningen  8)

Den gode herr Brun hadde filmmusikk fra henne på Ørretboms 3 fra Island. Den filmen har jeg sett et par ganger kun for å høre på musikken.

For en genial musikk til fiskefilm!

Her traff du spikern på hue André!

Jan

Har sett henne live og vil jeg anbefale på det sterkeste! Klokkerent og sterkt. Du blir trollbundet av henne når hun synger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...