Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Når jeg setter meg ned og skal kose meg med litt fluebinding, er det bestandig dette bandet som gir meg roen :

Mener bestemt det er Finn Kalvik som synger så vakkert her, selv om den påkostede videoen nesten tar oppmerksomheta fra det musikalske  ;D Fantastisk god lyd og produksjon også . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Lars. Den beste Beherit skiva er selvfølgelig The Oath Of Black Blood! Gir god feelingen på lik linje med Leviathan, Pest og go necro svartmetall. Men lite slår jo Morbosidad

http://www.youtube.com/watch?v=dzadHMIzsgY

Eller, den ultimate brutale svartmetallen der ute, god jul folkens!

sykt fett, fett, fett!! (Tipper det er bare jeg her inne som liker dette...?)

nyog.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg setter meg ned og skal kose meg med litt fluebinding, er det bestandig dette bandet som gir meg roen :

Mener bestemt det er Finn Kalvik som synger så vakkert her, selv om den påkostede videoen nesten tar oppmerksomheta fra det musikalske  ;D Fantastisk god lyd og produksjon også . . .

mye go sofakrokstæmning i den låta der, tror at du har rett angående Kalvik ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Lars. Den beste Beherit skiva er selvfølgelig The Oath Of Black Blood! Gir god feelingen på lik linje med Leviathan, Pest og go necro svartmetall. Men lite slår jo Morbosidad

http://www.youtube.com/watch?v=dzadHMIzsgY

Eller, den ultimate brutale svartmetallen der ute, god jul folkens!

sykt fett, fett, fett!! (Tipper det er bare jeg her inne som liker dette...?)

nyog.jpg

He-he, når det gjelder denne metall-sjangeren er det bare for meg å innrømme at det gir meg like lite som electronica, house og hva det kalles  ;D Det blir rett og slett ikke musikk for meg . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Lars. Den beste Beherit skiva er selvfølgelig The Oath Of Black Blood! Gir god feelingen på lik linje med Leviathan, Pest og go necro svartmetall. Men lite slår jo Morbosidad

http://www.youtube.com/watch?v=dzadHMIzsgY

Eller, den ultimate brutale svartmetallen der ute, god jul folkens!

sykt fett, fett, fett!! (Tipper det er bare jeg her inne som liker dette...?)

nyog.jpg

Presterte å trykke på den linken! Måtte sporenstreks låse døra, se under senga og slå på litt mer lys i huset. Får vel ta en klunk vin til så roer det seg  ;D

Kalle: Hvorfor kuttet du ikke ut den E'en? Ingen kims ingen kos.... må ha et tydlig budskap nå på freddan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalle: Hvorfor kuttet du ikke ut den E'en? Ingen kims ingen kos.... må ha et tydlig budskap nå på freddan!

Mus til takten av muse  ? :)

Disse gutta er med i MGP i skien 29/1-11..... Susperia

Hjelp til med å stemme de frem!!!

Denne covern av A-ha er utrolig kul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalle: Hvorfor kuttet du ikke ut den E'en? Ingen kims ingen kos.... må ha et tydlig budskap nå på freddan!

Mus til takten av muse  ? :)

Disse gutta er med i MGP i skien 29/1-11..... Susperia

Hjelp til med å stemme de frem denne covern av A-ha er utrolig kul :)

den coveren var virkelig bra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi jo klemme til med uprising da 8)!!!!

Når det gjelder Susperia,så trodde jeg aldri jeg skulle oppleve dem i MGP gitt :P!!

Terje på gitar er forøvrig en kompis av meg ;).

Ble litt overasket selv ja. Ian kenneth var naboen vår inntill i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalle: Hvorfor kuttet du ikke ut den E'en? Ingen kims ingen kos.... må ha et tydlig budskap nå på freddan!

Mus til takten av muse  ? :)

Disse gutta er med i MGP i skien 29/1-11..... Susperia

Hjelp til med å stemme de frem denne covern av A-ha er utrolig kul :)

den coveren var virkelig bra.....

Jeg syns faktisk denne coveren er bedre enn orginalen :) Utrolig bra stemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Lars. Den beste Beherit skiva er selvfølgelig The Oath Of Black Blood! Gir god feelingen på lik linje med Leviathan, Pest og go necro svartmetall. Men lite slår jo Morbosidad

http://www.youtube.com/watch?v=dzadHMIzsgY

Eller, den ultimate brutale svartmetallen der ute, god jul folkens!

sykt fett, fett, fett!! (Tipper det er bare jeg her inne som liker dette...?)

nyog.jpg

Hehe dette høres ut som en flokk kuer med magesjau som går amok på glassmagasinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...