Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Ikke ta de ille opp , men dette er en av pulingslåtene til meg og Ingunn.

Skjønner ikke hvorfor jeg mimrer da Sæksen er mye bedre idag en dengang men,,,,,,,,

thx Jan Erik <<l

Tar itte dæ ille opp nei Robban ;)<<l Regner med at låta blir spilt av på fullt volum "In The Master Bedrom" senere i natt :P<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet med kona til Lars - hun fortalte at dette var deres "pulings-låt" Sitat: "en kjapp titt på videoen og Lars er like klar som en komfirmant" Hun var heller ikke overrasket over han engasjement i "mårn tråden"  ;D

Pøh, vi koser oss bestandig til noe med Muffe & Gækki, bedre kjent som Creation  hhhart

Alternativt Vaselina Bilopphøggers med Skinnmagre Høner  <<l

Ta den queen videoen og stapp den opp i kråkehølet ditt  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel innrømme at jeg er veldig rar ;D

Har sitti å bundet fluer til denne duden i hele dag, yepp bonamassa.

Cd'n har surra i bilen hele sommer. Jeg danset litt intimt med kona på stuegulvet igår.

Denne låta surra fint i bakgrunnen når jeg gikk for å veksle meg en øl tidligere idag.

Mens jeg runda hjørnet spurte hu  forsiktig, elsker du meg?

Jeg svarte : Jeg elsker deg mere en noen hjerne i dagens utviklingfase kan føle og utrykke, var sånn jeg følte det der å da, og alltid føler det. ;D

Hu ble litt mere glad en tiltenkt men sånn er det jo.......var jo bare et ærlig svar. <<l <<l <<l

Helt dustete egentlig og skjønner ikke hvorfor jeg skriver det.

Skulle vært i mårn tråden denne..... ;D

Chuck norris can lick my ballonwrapping ;D

Kiling på rygg er noe jeg ikke har eksponert dere for før, dritdigg og uten stygge ord ;D

http://www.youtube.com/watch?v=cU9KOzTjvn0&list

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å skriv fra hjertet robban - både morsomt og inspirerende det  <<l

"Mårn-tråden" er forhåpentlig litt ironisk..håper da virkelig deg  ;D

Vi er glad i kvinnfolk ja, av visse årsaker. OG det har ikke noe med duftlys og kamillete å gjøre. Denne føler jeg oppsummerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...