Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg syntes denne låta er litt tøff, selv om den er litt teit, også  ;D

Ikke teit i det hele tatt Lars, Shame on you..........

Dette Lars, det er teit det, derfor jeg linker det her, ikke le nå da , men faktisk ganske kuuuult.

Ikke fortell dette til vennene dine, please..................... ;D ;D ;D ;D

Se snutten  <<l

I all ærlighet ganske morsomt, og inspirasjon til å drive med mere fluefiske  ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette Lars, det er teit det, derfor jeg linker det her, ikke le nå da , men faktisk ganske kuuuult.

Ikke fortell dette til vennene dine, please..................... ;D ;D ;D ;D

Se snutten  <<l

I all ærlighet ganske morsomt, og inspirasjon til å drive med mere fluefiske  ;D ;D ;D ;D ;D

Ha-ha . . . Herlig jig o'rama, Robban  <<l

Jeg syntes spinnfiske er helt innafor når jeg ser haspelsnella montert på undersiden av stanga og med sveiva på riktig side som her. Forbausende sjelden man ser det  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden selveste Lars bladde rett forbi gummifiskvid'n min så trekker jeg meg herved fra siden, sjelden har jeg blitt så skuffet.   gggoodnight

Her hjelper det rett og slett ikke med noen godord i ettertid.

Skamme seg, Robert  :-\

Måtte jo ta meg tid til å se snutten din da, så her var du for rask med å fordømme meg og ønske meg lukt til helvete  :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden selveste Lars bladde rett forbi gummifiskvid'n min så trekker jeg meg herved fra siden, sjelden har jeg blitt så skuffet.   gggoodnight

Her hjelper det rett og slett ikke med noen godord i ettertid.

Skamme seg, Robert  :-\

Måtte jo ta meg tid til å se snutten din da, så her var du for rask med å fordømme meg og ønske meg lukt til helvete  :'(

he he he he tar på meg den Lars, leste nok med ølbriller ;D

Ble bare skikkelig engstelig skjønner du, er ikke lett når man ikke får cred.

Håper vi kan være venner en stund til  <<l

Jeg er ihvertfall skikkelig glad i deg ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk Lars, jeg blir her en stund til. Ble skikkelig engstelig her nå  ;D ;D ;D ;D

Greit ! Alle kan gjøre feil  ;D

Minner meg om hu dama som ikke hadde tid til å vente til jeg fikk av meg vadebuksa . . . Ble ikke noe på henne, og hun kommer aldri til å skjønne hva hun gikk glipp av  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk Lars, jeg blir her en stund til. Ble skikkelig engstelig her nå  ;D ;D ;D ;D

Greit ! Alle kan gjøre feil  ;D

Minner meg om hu dama som ikke hadde tid til å vente til jeg fikk av meg vadebuksa . . . Ble ikke noe på henne, og hun kommer aldri til å skjønne hva hun gikk glipp av  ;D

he he he he he he he he he he he he he he

he he he he he he he he he he he he he he

god damned  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...