Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Pokker !

Hvordan får man satt inn videoer fra YouTube her nå, da ?

Dette vil jeg ha forklaring på her og nå, hvis ikke sletter jeg kontoen min over en lav sko allerede i kveld, og kommer neppe til å opprette ny før på mandag, tidligst :angry:

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger an til det, for dette opplegget skjønner jeg ikke en dritt av . . . Og hvordan sletter man innleggene sine nå ? :-\

 

Det (har jeg blitt fortalt) som er nytt nå er at du må gjøre følgende, Lars: 

- Vil du slette et innlegg, så trykker du inn ESC-knappen, samtidig som du roper høyt "DELETE!!" rett mot "enter"-tasten. Det skal faktisk slette hele innlegget. 

 

Noen sier at om man roper litt lavt, så slettes bare halve innlegget. Vet ikke noe mer enn det. Prøv, og gi gjerne rapport, og kult om du filmer at du prøver det ut.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det (har jeg blitt fortalt) som er nytt nå er at du må gjøre følgende, Lars: 

- Vil du slette et innlegg, så trykker du inn ESC-knappen, samtidig som du roper høyt "DELETE!!" rett mot "enter"-tasten. Det skal faktisk slette hele innlegget. 

 

Noen sier at om man roper litt lavt, så slettes bare halve innlegget. Vet ikke noe mer enn det. Prøv, og gi gjerne rapport, og kult om du filmer at du prøver det ut.  :)

Ahhh . . . At jeg ikke tenkte på det :rolleyes:

Prøvde svenskeknappen jeg, men det hjalp ihvertfall ikke !

Er det rart'n drekk ?! laugh.png' alt=':lol:'>

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engang i tiden, før dinosaurene rula jorda, rula jeg denne tråden med mine fancy youtube videoer ;D . 
Den tiden er over desverre.  mmmoose  Nå har det blitt advarselknapp også ser jeg  aaapplaus Sexlivet er nå privat skjønner jeg  :P 
Yes yes yes, det er en grunn til at ting dør ut  ;D .

Jeg får bidra en siste gang med kjedelig BLÅ strek  ;D  Huff , Huff godt vi er gode venner Lars slik at vi kan streeeeeame hverandre med god musikk når vi har neglebehandling og "touch up "på håret  :D 





 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt en slik hemmelig, lukka gutteklubb-greie detta med å legge opp videoer? ;D  Ingen som kan forklare? ;)

 

edit: SAYY what - altså, det er bare å lime inn urlen fra youtube, så fixer forumets instillinger resten! For en verden vi lever i... :) 

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...