Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

He-he . . . Strange; Når man kopierer url'en fra adresselinja, feks på YouTube, så skulle man jo tro man kunne lime den inn i feltet her.

Noen ganger funker det, men stort sett får jeg ikke engang opp valget "lim inn" når jeg prøver å kopiere adressen hit hhhandjob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok Olav Nydelig  iiinnocent  Nå tester jeg det nye forumet med å si at nå blir full rulle ned på soverommet.  O0 

Bare å rapportere hvis det blir for grovt gggoodnight  ;D

Åååå Robban - du blir aaldri for grov for meg veit du ;D Ta litt velfortjent kosings nå, men ta gjerne turen tilbake med musikkbidrag etc etter at dyden er gjennomført...  Alltid digg med litt liv og fersk musikk ;)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert - en tribute til deg, for den låta her vet jeg at du liker  <<l  

Det er i mitt sinn kanskje tidenes beste låt også. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=BcL---4xQYA

He he he he  Thx André  :)  Varmer godt den med en øl, og møre bein fra dagens svaberghopping <<l 

At man nesten ligger på rygg og ruller rundt som en golden retriver når gitarsoloen pågår er vel kanskje ikke unormalt alikavel  ;D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å skriver på et par artikler her, men nå ser jeg bunnen av Ringnesen, kjenner jeg, så jeg har satt selv-stopp for skrivinga for en times tid siden. Skriver korrekstur på mandag, kjenner jeg  ;D

 

Hopper i dusjen og tar en jakt-tur på byn  ;D  Vil, mens jeg dusjer, høre sacred heart  ;D

 

https://www.youtube.com/watch?v=icaYn57_Eo8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi først er igang så hender det jo at mitt knalltøffe ytre, ja vi snakker gråskjæret i håret, 3 dagers-sjegget, ølvommen, rett og slett mitt beintøffe ytre får seg en knekk. 
Robban blir rett og slett brunost på tube, smøremyk uten innhold , men samme det. ;D  
Fin versjon av en låt som reiser noen hår , hu kan jo synge ganske bra hvis man sjekker ut litt mere åsså  ;) 
Jeg legger ikke skjul på at hu ser godt ut også




 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<<l  Da må du høre denne også, Robert; Sweet People - og dama er fin, synes jeg  :D

Slavisk støkke, fra Ukraina, men russisk/ukrainisk er visst det samme om dagen, i følge Putin  ;D

 

Traff der den skulle den. Trur faktisk det dunka under tastaturet  her akkurat nå he he he he  ;D Thx bookmarked  O0 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lars .

Jeg vet du blei fly forbannet når gutta var på N.R.K , og du misset det. Det var mildt sagt veldig bra. 
Rettere sagt veldig bra for oss gutta som elsker dette.

Jeg har et forferdelig bra lydannlegg på prompen , så denne versjonen trur jeg kan gagne deg. 
Det blir ikke som du hadde håpet , men Lars, bare trykk du så er vi der vi alle burde være. 

Til deg Lars  bbboobies  bbboobies  bbboobies  mmmakeout 


 
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...