Gå til innhold

Sjøørretfiske i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

Når det blir standardutstyr å ta med pilkestikke og isborr når en skal ut å fiske med fluestanga, da lar jeg fluestanga ligge hjemme.  Jaggu passerer vi -20 i disse dager og da legger nok sjøisen seg.  Tror jeg finner frem sparken og drar til østfold på en kaffekopp til Tom og Tony, hehe, om dette fortsetter.

spark i vei, min venn, jeg holder fyr på kaffebålet  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå testet de tynne varme vanter i -19. Meget godt førsteinntrykk, frøys null.

Ill be back med info. Vil tro dette er optimalt med apotek handsker. Da får man solid grep, en glede i kulda her ;)

Frøys du ingenting? Hmm, dette burde være solgt til byggebrangsjen. Hardbarka snekkere og jernbindere fryser som faen på henda om dagen.

Var det på europris du sa. Det er ull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi var to som skulle fiske idag, første plassen vi skulle fiske på som er den beste lå desverre under lokk ??? Så ble det plass nr 2 der fikk vi en vær,jeg en på 6-7hg og kim en på4-5 hg. Det var -13 og sola skine og det var bare helt nydelig. Vi fikk begge fiskene våre på pattegrisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøys du ingenting? Hmm, dette burde være solgt til byggebrangsjen. Hardbarka snekkere og jernbindere fryser som faen på henda om dagen.

Var det på europris du sa. Det er ull?

Jeg frøys NULL Ruffen. Lå et par uten info på i ei kasse. Skal jaggu sjekke ut hva det var. Tynne som fy og varme som bare det. Gikk tur i -22 i natt uten å fryse noenting. :P

Toggi vs Hardbarka snekkere og jernbindere kan ikke sammenlignes, ruffen... blir som å sammenligne husky og mops...

hehe  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

I dag traff vi skikkelig. På 3 timer så fik vi, kim og jeg 28 fisker jeg beholdt 2, 730gr og 850gr  og kim beholdt 1 fisken tok på alt og var sinnsykt spreke. Meste fisken lå fra 4-8 hg men fikk et par mindre og større også. En liten stund så brukte jeg to tanglopper og jeg fikk fisk på begge fluene samtidig og det er første gang jeg opplever. Sola skinte og det var en hærlig dag i dag. Etter at sola hadde gått ned og vi kom til bilen så viste utetermometere -7.

Robin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøys du ingenting? Hmm, dette burde være solgt til byggebrangsjen. Hardbarka snekkere og jernbindere fryser som faen på henda om dagen.

Var det på europris du sa. Det er ull?

Jeg frøys NULL Ruffen. Lå et par uten info på i ei kasse. Skal jaggu sjekke ut hva det var. Tynne som fy og varme som bare det. Gikk tur i -22 i natt uten å fryse noenting. :P

Toggi vs Hardbarka snekkere og jernbindere kan ikke sammenlignes, ruffen... blir som å sammenligne husky og mops...

hehe  ;D

Hehe tenker det ja.......

Jobber du som pianostemmer?

Edit: Mye sild om dagen, sikker på at dere ser forskjeld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøys du ingenting? Hmm, dette burde være solgt til byggebrangsjen. Hardbarka snekkere og jernbindere fryser som faen på henda om dagen.

Var det på europris du sa. Det er ull?

Jeg frøys NULL Ruffen. Lå et par uten info på i ei kasse. Skal jaggu sjekke ut hva det var. Tynne som fy og varme som bare det. Gikk tur i -22 i natt uten å fryse noenting. :P

Toggi vs Hardbarka snekkere og jernbindere kan ikke sammenlignes, ruffen... blir som å sammenligne husky og mops...

hehe  ;D

Hehe tenker det ja.......

Jobber du som pianostemmer?

ja, men det varer ikke lenge - jeg er fullstendig umusikalsk ... er utdannet jernbinder, men fikk sparken  fordi jeg frøys så jævlig på hendene  ;D

Edit: Mye sild om dagen, sikker på at dere ser forskjeld?

her i østfold fiska vi tomt for sild allerede i 1890-åra. Nå er det bare stor SØ igjen - umulig å ta feil av... skal vi fiske sild må vi nedover på sørlandet...

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...