Gå til innhold

Sjøørretfiske i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

Hehe! Første SØ jeg har lest om som tar på kvinnehår. Kona mi er lys blond, så kanskje vi kan utveksle hår med forskjelig farge ;-).

Grattis! :-)

haha!! noen som har en kvinne med rødt hår? må begynne å tenke på lakse fiske å ally's shrimp snart!

haha, ypperlig ide Christoffer!!!   ;D si fra hvis du binder en allys shrimp med rødt kvinnehår!!!!   8)

Og grattis Christoffer med pers!!  grattis til dere andre også!!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste ulempen med dette bindematerialet er at det floker seg lett etter en stund i vannet, når balsamen har blitt skylt ut :P 

for å ikke nevne de økonomiske utgiftene med å holde hus, mat og varme for å få "produsenten" til å holde seg i nærheten og føle seg såpass trygg  at man kan våge seg til å ta litt bindemateriale i ly av nattens mørke  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst så dårlig fiske? Har du forsøkt flere ganger siden midten av mars og ikke fått en eneste sjøørret forstår jeg deg rett. Har jo litt med antall turer å gjøre. Ble bare litt sjokkert. Det er jo helt merkelig.

Samme her forsåvidt, har vel hatt en 5-6 turer uten resultat - normalt på denne tiden pleier det å gi 3-6 fisk pr tur. vært ute i alle forhold og vannstander. Merkelige greier!

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst så dårlig fiske? Har du forsøkt flere ganger siden midten av mars og ikke fått en eneste sjøørret forstår jeg deg rett. Har jo litt med antall turer å gjøre. Ble bare litt sjokkert. Det er jo helt merkelig.

Nå skal jeg ikke skryte på meg å ha hatt noe særlig hell med sjøørreten tidligere heller, men jeg startet ikke før i slutten av Mai i fjor, og fikk meg noen pinner før jeg gikk over til ørretfiske. Allikevel fikk jeg da mange andre arter, som Torsk, Sei, Flyndre, Hornhjel, Knurr osv, og så stadig tegn til liv. Nå har jeg vel hatt maks 5 lugg på rundt 10 turer til forskjellige tider, steder, vanntemper og tidevann. Ikke har jeg sett en annen som har fått fisk på denne tiden heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...