Gå til innhold

Vadepakke?


andré

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kenneth Sneis

Noen som har erfaring med Kinetic Extreme pakka?  Den selges jo rundt omkring for under 1500,-   Er den så dårlig som prisen tilsier?  :-\ :)

 

Kinetic skal vistnok ha færre reklamasjonssaker enn simms (da i % selvfølgelig). Ingen erfaring med vaderne selv, men har kinetic vadejakke. Veldig fornøyd med denne. Etter min mening er kinetic extreme pakka veldig mye for penga, bare så synd at kroppen min ikke passer inn i de vadrene  :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det er kroppen eller buksa som ikke følger standard da.... :)

Trenger nye vadesko og da må man jo fort ut med 700-800 kroner.  Dersom jeg kjøper dette settet, får jeg jo billig bukse også.  Gruble..gruble... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Tror de fleste er gode når de er nye. Men om alle er like gode etter 50 fisketurer tviler jeg på. Men tror nok det er veldig mye bra i den prisklassen vi snakker om her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg simms freestone for 2 år siden.Etter en sesong ,begynte de å lekke i sømmen i skrittet :o.Jeg leverte de der jeg hadde kjøpt de og fikk nye.Nå har jeg brukt de nye i et år og jammen har ikke de begynt å lekke i skrittet også >:(Nok en runde med garantien.Blir nok en oppgradering til classic denne gangen gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på min 3. sesong med Feestone nå. Og jeg har aldri hatt noe tull med mine :)

Ble faktisk overrasket over hva de tåler rundt knepartiet nå i helga. Hva skal jeg si, bekk mørk tett skog, stang i en hånd, frokostfisk i andre hånda... Kan vel si det sånn at det venstre kneet (både bukse og selve kne) fikk seg en liten trøkk da, men det gikk fint det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Kinetic Extreme pakka?  Den selges jo rundt omkring for under 1500,-   Er den så dårlig som prisen tilsier?  :-\ :)

 

Hei hoje

 

Jeg har den vade buksa og det er den beste vadebuksa jeg noengang har brukt.

Den tåler ekstremt mye juling og jeg er en såkalt ekstrembruker.

 

Mvh

Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Kinetic Extreme pakka?  Den selges jo rundt omkring for under 1500,-  Er den så dårlig som prisen tilsier?  :-\ :)

 

Hei hoje

 

Jeg har den vade buksa og det er den beste vadebuksa jeg noengang har brukt.

Den tåler ekstremt mye juling og jeg er en såkalt ekstrembruker.

 

Mvh

Torgeir

 

Takk for info Torgeir, litt enklere å bestemme seg når andre har gode erfaringer med produktet.  Virker da som god valuta for pengene.  :)

 

kinetic pakken, hvis du har en link blir jeg happy Toggi. Eller noen andre for den sakens skyld.

 

Selges bl.a. her..pakker med forskjellig tilbehør.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10719894&sid=xz17abcIc5yM820953&WT.svl=Link

http://www.sportsbutikken.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Alle vadebukser jeg har hatt går fort hull i . Mitt problem er at de blir fort slitt på innsiden og ved skjøt mellom sokk og bukse på leggen. Dette fordi jeg kanskje går en del mer enn vanlig i vadebukser, ikke vet jeg.  Jeg skal ikke nevne merker her, men uansett så er det en fellesnevner for de buksene som blir for fort slitt og det er den klassiske tabben med  søm på innsiden og ofte for grovt stoff. Hvilket materiale eller hvor mange lag det er snakk om er helt uvesentlig. Der det er en kant, der blir buksa slitt. Jeg ville ha unngått slike opplagte feller ved å valgt en vadebukse som ikke har søm på innsiden og ikke har et grovt stoff. Hvor mange forsterkninger det er på kne osv er også helt ubetydelig mener jeg. Pris er ofte også helt uvesentlig her. Jeg har hatt vadere til 500 kroner som varer lenger enn til 3000 kroner .

Selv har jeg nå kjøpt en Albright Tri Tech Wadere som ikke har søm på innsiden, non slip foot og virker ganske solid. Stoffet er heller ikke for grovt. Dette blir min tredje vadebukse i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...