Gå til innhold

Renaflua


.JB

Anbefalte innlegg

Leste om Renaflua i en tråd, og har forsøkt å søke den opp - uten å få en endelig avklaring.

 

I.o.m. at høstens Renatur nærmer seg (men ennå nok tid til nitidige forberedelser - dessverre  :rolleyes: ), så har jeg noen spørsmål: Er Renaflua et etablert mønster (eller bare en konkurranse)? Imitasjon på hva? Hva er erfaringene med denne flua, på hvilke klekkinger fisker den best osv.? Kan noen formidle en bindebeskrivelse og anbefaling på krokstørrelse i høstsesongen?

 

Jørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Sneis

Gå inn på www.renariver.com gå videre inn i fiske i åmot, så videre til imitasjoner, velg vårfluer, velg renaflua, så se video! ;D

 

Får ikke til den sia jeg Staffan, får ikke lastet den ned (stopper på 12%). Er det noe feil på sia, eller er det meg det er noe feil på  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bakslengen

Gå inn på www.renariver.com gå videre inn i fiske i åmot, så videre til imitasjoner, velg vårfluer, velg renaflua, så se video! ;D

 

Får ikke til den sia jeg Staffan, får ikke lastet den ned (stopper på 12%). Er det noe feil på sia, eller er det meg det er noe feil på  ???

 

Har samme problemet her å, både i Explorer og Opera ??? stopper på 12%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Jeg var inne på den igår, da gikk det fint, det stopper opp for meg og. Det kan hende at Arnt er inne og ordner et eller annet, eller at det er mange på nå. Det har jo blitt referet en rekke ganger.  Enn Slettengen, får han den opp,(Det har jeg ingenting med og vil ikke vite det heller :))?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Nå skulle filmen om Renaflua ligge ute på www.mollanmedia.com arnt sa at han også skulle legge ut filming av sluttknuter på sida si, ok, Steff´n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...