Gå til innhold

HALFORD`S DISCIPLES - a union of new dry fly purists !!


Gjest Henning

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,7k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Men nå er jo denne tråden fucked, så da er det bare å drite i hele greia. :D fisk med hva faen dere vil, jeg driter i det, vi får rett og slett ta det på telefonen vil jeg tro, siden denne tråden allerede er gått til pokkers :)

 

;D ;D ;D ;D

men det var artig så lenge det varte  :D :D :D

 

Prøv igjen til neste år, Terje er sterk i troen  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Men nå er jo denne tråden fucked, så da er det bare å drite i hele greia. :D fisk med hva faen dere vil, jeg driter i det, vi får rett og slett ta det på telefonen vil jeg tro, siden denne tråden allerede er gått til pokkers :)

 

;D ;D ;D ;D

men det var artig så lenge det varte  :D :D :D

 

Prøv igjen til neste år, Terje er sterk i troen  ;)

 

Til neste år? no way.

Denne klubben er snart oppe å går. ;D ;D

Jeg registrerer, ikke overraskende, at de som bedriver slukfiske bruker enormt mye spalteplass og gjør alt for å sværte oss

sanne fluefiskere. ;D ;D

Både tmags, Slettengen og andre skriver laaaaange innlegg for å forsøke å latterliggjøre oss. Dette på tross av at vi alle vet

at de ovennevnte personer samt de andre nesten garantert selv ville satt tørrfluefiske på topp som det fisket de primært ville ha valgt ;D ;D

Sannsynligvis ville de valgt tørrfluefiske i 98 % av tilfellene, tidligere innlegg har vel vist det til fulle ;D ;D ;D Ergo er det vel

ingen tvil om at tørrfluefisket faktisk står på toppen også hos disse ;D ;D Har blant annet sjelden sett eller hørt at en kar som Slettengen har brukt noe

særlig annet enn tørrfluer.

Alle forsøk på å rettferdiggjøre "slukfiske" som fluefiske, gir meg og mine petribrødre bare mer og mer næring. Så fortsett til dere blir

blå i trynet. ;D ;D ;D

 

Den andre Halforden man nevner her (han rock´ern) passer antakelig mye bedre hos SKUES gjengen, står antakelig godt til alle rosa blyloddene

dere har i boksen. ;D ;D ;D ;D

 

Så til de petribrødre som nå er medlemmer av en denne ekslusive klubb. Ikke la dere knekke av klassisk norsk jantelov. Disse gutta som her opponerer, er

egentlig tørrflueentusiaster de fleste av dem. De har bare ikke den tålmodigheten vi har, samt mangler den visuelle kraften som puristen innehar. ;D ;D ;D

 

T-skjorte er under utarbeiding, og kan komme i salg i løpet av høsten.

 

Terje!

post-0-13949850785022_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Og her er resten av uniformen, som også er under utvikling:

 

 

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

tar av meg hatten (bokstavelig talt) den var råbra JB ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Går ikke an å prøve engang å komme med et motinnlegg til det der...... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Fant forresten et bilde her av to tjekkiske fluebindere som deltok på en litt spesiell festival for helt spesiellt interesserte.

De hadde med seg noe fluebindemateriale som jeg tenker de tjekkiske nymfefiskerene fatter interesse for.

 

Denne festivalen holdt forresten til i San Fransisco...........

 

Terje!

 

33823_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/13788/33823.jpg

 

[shadow=red,left]Denne karen hadde rett og slett et bærbart fluebindingsmaterial stativ for tjekkiske nymfer, festet rett på kroppen.......

33824_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/13789/33824.jpg

 

.....mens denne karen hadde tatt med seg litt mer variert materiale....

33825_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/13789/33825.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hehe! ;D

Denne tråden var jo ikke så fucked som henning pratet om for noen innleg siden. Den har nå tatt seg opp ;D. Og Terje: var du seriøs med de trøyene :o.

 

Hilsen Morten!

 

Ser ikke bort i fra at jeg trykker opp noen slike, nei....... ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! ;D

Denne tråden var jo ikke så fucked som henning pratet om for noen innleg siden. Den har nå tatt seg opp ;D. Og Terje: var du seriøs med de trøyene :o.

 

Hilsen Morten!

 

Ser ikke bort i fra at jeg trykker opp noen slike, nei....... ;D

 

Terje!

 

 

Det hadde vært vært veldig kult, stilig :-*.

 

Hilsen Morten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Hehe! ;D

Denne tråden var jo ikke så fucked som henning pratet om for noen innleg siden. Den har nå tatt seg opp ;D. Og Terje: var du seriøs med de trøyene :o.

 

Hilsen Morten!

 

Ser ikke bort i fra at jeg trykker opp noen slike, nei....... ;D

 

Terje!

Du får gi meg en melding om jeg skal bistå med noe. Du trenger ikke ta hele denne jobben på deg selv vist det er noe jeg kan fikse. Men ideen likte jeg veldig godt, og hadde tenkt å ordne slike skjorter(eller noen i den dur ) uten å si noe om det før de var klare :D Men at du og tenkte tanken gjorde ikke ting verre akuratt :D Drittbra .

Et stempel av en døgnflue hadde satt prikken over I en på en slik eksklusiv skjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vite det Øystein at for å få tak i dette bildet så måtte jeg inn på noen tørrfluepuristsider på internett. Der var det sannelig mye rart :o :o :o . Skjønner jo at det blir mye ventetid når man kun skal fiske tørt og at dere må finne på noe, men alt dette da??  Nei det hadde jeg jaggu ikke trudd. Æsj.  :-\ :-\

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

Du skal vite det Øystein at for å få tak i dette bildet så måtte jeg inn på noen tørrfluepuristsider på internett. Der var det sannelig mye rart :o :o :o . Skjønner jo at det blir mye ventetid når man kun skal fiske tørt og at dere må finne på noe, men alt dette da??  Nei det hadde jeg jaggu ikke trudd. Æsj.  :-\ :-\

 

 

Å lete etter rare purist antrekk er vel en litt vel dårlig unsyldning for å besøke slike nettsteder JB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Regner med at nymfe gjengen også kunne tenke seg noen t-skjorter som fremhevet

deres lidenskap for nymfefiske. Her er et forslag på en passende tekst, mulig den er litt for

røff, så dere må bare endre den slik dere vil ha den ;D ;D ;D ;D ;D

 

Legger ved bilde av t-skjorta sammen med han som designa dem....... ;D

 

Terje!

 

 

33849_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/13802/33849.jpg

post-0-13949850616479_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Var da veldig hvor god greie  desse Nymfomane hadde på hvordan homoene kler seg :D Virker så de legger sjela si virkelig i dette her. Hadde vert rart å sett på "favoritter" på nettleseren deres. Tipper det er mye knask der ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I overkant snevert syn mange her har på fluefiske. For å være en komplett fluefisker bør man vel beherske å imitere alle stadiene til et insekt. Selvsagt er tørrfluefiske det som ligger mitt hjerte nærmest også, men å "rakke" ned på nymfefiske er vel etter min mening litt smålig. Er ikke alle steder som egner like bra for tørrfluefiske som Rena! :D (Skjønner at det er en god porsjon ironi inne i bildet her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...