Gå til innhold

Kastetrening Østfold


Gjest Kenneth Sneis

Anbefalte innlegg

Hvor stor er Degerneshallen egentlig?

 

Håndballbane + noen meter rundt banen

Så sånn ca 44x22 meter

 

Er jo i Østfold fra tid til annen jeg også, og må si at 44 meter virker litt i korteste laget, står man på midten så blir det vel omlag 22 meter + noen meter til til veggen. Greit til grunnteknikk, men når jeg står i en hall så vil jeg liksom se om jeg klarer å komme ut på backingen. Sånn er det bare...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen og ødelegge opplegget rundt Degerneshallen, men en håndballbane er vel i minste laget - så jeg har kontaktet Østfoldhallen og Kongstenhallen for å sjekke mulighetene. For de uinnvidde så huser Østfoldhallen en fotballbane og den største hallen i Kongstenhallen har 3 håndballbaner. Vi er dog på et helt annet prisnivå enn hva det koster å leie Degerneshallen, så dersom vi skal få til noe her så må vi nok samle en trofast gjeng. I utgangspunktet så koster Østfoldhallen 1400kr/t og Kongsten 825kr/t, men skal se hva som er mulig å få til rundt dette hvis vi plukker timer på litt "ukurante" tider etter at de faste leietakerne har booket sine ønsker.

 

Men først og fremst.....er det noe stemning rundt dette, og hvor mange er interessert i å få til et slikt opplegg i nærområdet?

 

tmags: Sjekk gjerne Sarpsborghallen også - jo flere alternativer jo bedre!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...