Gå til innhold

Kastetrening Østfold


Gjest Kenneth Sneis

Anbefalte innlegg

Gjest Kenneth Sneis

Er det interrese for å leie en hall i vinter

 

1) en gang i uka

2) en gang hver 14 dag

 

for kastetrening / sosialtsammvær   ???

 

 

prisen på dette ligger på 270 kr / time

2 timer 540 kr ( ja jeg brukte kalkulator  :D)

8 mann ( som eksempel) = 67,50 kr pr mann pr gang

 

Gi beskjed

 

edit: prisen er for leie av hall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé! Jeg er med! Nei pokker....det går jo ikke... :-\

 

Vi pleide å leie Sarpsborghallen tidlig på '90 tallet. Var høydepunktet i uka det gitt.

 

går ikke  ???  flyplassen på moss / rygge / råde (eller nå hvor den egentelig ligger ) åpner jo snart, kan hente deg der jeg vettu tore  ;D

 

Supert! Da kan vi lande mitt private jetfly der  8). Er det greit at jeg kaller deg "James" med en klysete oxford engelsk aksent? ;D

 

Vi pleide å leie en håndballbane, hver lørdag kl. 0800. Normalt svært liten aktivitet på den tiden. Eller det var ihvertfall det. Sjekket på nett, og det koster visstnok 190,- pr.t.

Hvis man leier Kongstenhallen så er det mulig å fortsette på utsiden hvis det er bra vær :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende jobba Kenneth!  Datoene er satt opp i kalenderen, men jeg tror nok det bli adskillig enklere for meg etter jul.  Har jo unger annenhver lørdag og i tillegg er det jo jakttid... :-\  Men skal se hva jeg får til.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja!

 

Er ett par av oss som kasta en del i fjor og året før i Degerneshallen. Vi hadde alt som trengs til presisjonskasting liggende der ute. Bor i bygda så skal sjekke om det fortsatt er på plass. Da har vi det som trengs hvis noen vil trene til konkurranse også. Eller vi kan kjøre ett internt mesterskap blant de som har vært med for moro skyld. :)

 

Mvh Nils-Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det var fem stk. første gangen, men vi får se hvor mange som kommer i morgen.

Ikke ale som har sånn bilige unskyldninger hvet du. ;D ;D ;D

Billige du liksom, jakt er en relativ dyr interesse og ungene betaler jeg bidrag på.  ;D  Irriterer meg litt at jeg går glipp av dette, håper interessen for dette er såpass stor at dere fortsetter på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 9 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...