Gå til innhold

Bulgaria


pellus

Anbefalte innlegg

Vi har planer om ein tur til bilgaria, det blir reist start av august. og er spent på om det er noen muligheter for fiske der?

 

finner så lite på nette :(

 

er intrisert i alt eg trenger å vite om fiske der. fra saltvann til elver, ferskvann. fluer. (sluker :-[) ja alt

 

er og intrisert i eventuelle butikker der nede. og priser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selv pleier jeg å reise dit for å slåss på bar.  ;D

 

Glad for at jeg ikke har havna i bråk med deg JB...Du ser "tung" ut :D :D

Litt i "drygeste" laget for meg for å si det sånn :) ( jada...kun mobbing :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selv pleier jeg å reise dit for å slåss på bar.  ;D

 

Glad for at jeg ikke har havna i bråk med deg JB...Du ser "tung" ut :D :D

Litt i "drygeste" laget for meg for å si det sånn :) ( jada...kun mobbing :) )

 

Jeg er medlem på Elixia, bare så det er sagt!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mer aktiv enn på lenge. Du skjønner Elixia har fått nye lokaler i Sandvika, med tre forskjellige badstuer. Tørrbastu, steambadstu og tyrkisk badstu. Etter noen drag i romaskinen og noen frivekter så er det rett i "kokeriet". Det gjør godt på vinteren det! 

 

Moderator, er dette ny rekord for "off topic"? I så fall bør innlegget få stå her som eksempel. Det er jo ikke alle som kan engelsk.  ;)

 

JB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mer aktiv enn på lenge. Du skjønner Elixia har fått nye lokaler i Sandvika, med tre forskjellige badstuer. Tørrbastu, steambadstu og tyrkisk badstu. Etter noen drag i romaskinen og noen frivekter så er det rett i "kokeriet". Det gjør godt på vinteren det! 

 

Moderator, er dette ny rekord for "off topic"? I så fall bør innlegget få stå her som eksempel. Det er jo ikke alle som kan engelsk.  ;)

 

JB

Hmm..dette får meg til å tenke på damer i tettsittende treningstøy, men dette har selvfølgelig ikke noe med dine motiver å gjøre JB.  ;D

 

Edit:  Bulgaria.  Sånn...da har jeg jo vært innom topic også.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Bulgaria du Bulgaria :)

 

Tviler nok litt på motivet til den godeste JB her jeg også...........Du er vel lik oss andre su også :)

 

Ja Bulgaria, Bulgaria, du mitt i hjertet av Øst-Europa.

 

Er det dårlig med damer vestpå for tiden Henning? På din iver så kan det virke som det fort er noen mil rasfarlig vei mellom godbitene.   ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Bulgaria du Bulgaria :)

 

Tviler nok litt på motivet til den godeste JB her jeg også...........Du er vel lik oss andre su også :)

 

Ja Bulgaria, Bulgaria, du mitt i hjertet av Øst-Europa.

 

Er det dårlig med damer vestpå for tiden Henning? På din iver så kan det virke som det fort er noen mil rasfarlig vei mellom godbitene.   ;D ;D

 

He he :)....Denne komentaren hadde ikke komt på trykk vist vi hadde kjent hverandre bedre en vi gjør, og ikke kun her på ffs :) :) :) Rart hva du finner her mellom "bakkar og berg" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg var i sunny beach i 2005. Blant alle bodene med springkniver og pepperspray, fant jeg en fiskebod! :) De solgte fiskeutstyr, batonger, sverd og kniver. De tok med turister ut på sjøfiske for en rimelig penge. Jeg tror det er rimelig fordi været skifter utrolig fort der nede og båtene går treigt. Det fine var at man kunne ha madammen oppe på taket slik at hun kunne få sole seg mens du fisket :) Fisk var "garantert". Jeg oppdaget dette litt for sent desverre og fikk ikke tid. Et annen reisetips er å gi litt tips når du kjøper kebab der nede. Da slipper du å få med hund i (Ja, det ryktes)  ;D Og pass deg for "vekslere" og JB 8) Jeg var der i august og det var så varmt at jeg ikke følte for å svinge med noen fluestang (ikke at det var forhold akkurat der jeg var heller).  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...