Gå til innhold

Ørretboms 3


Thomas a

Anbefalte innlegg

Ser helt rått ut Andre!!!!! ;D  Er det ikke noen muligheter for å gi den ut litt før a?? Er jo så lenge til Mars ;)

Gleder meg iallefall helt sykt masse til filmen, du skuffer nok oss ikke denne gangen heller Andre!!

 

Var der en tur i 2005, men det var firmatur så det ble ikke noe fisking :-\ Men tok noen bilder av de stedene jeg godt kunne tenkte meg å slenge ut flua....

 

Usikker på om det noe særlig med fisk på de to siste bildene der men ;)

post-1962-13949852508774_thumb.jpg

post-1962-1394985250925_thumb.jpg

post-1962-1394985250967_thumb.jpg

post-1962-13949852510149_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du fortjener vel så mye oppmerksomhet som gutta i Tørrfluelandet 3. Etter traileren å bedømme så ser dette ut til å bli den beste fluefiskefilmen til nå. Pass på så det ikke blir for mye undervannsfilm, det kan bli svært så kjedelig i lengden. Men igjen - denne gleder jeg meg utrolig mye til! Stå på Andre, alle gode ting ser ut til å bli 3 - Ørretboms 3.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Tusen takk for tilbakemeldingene, gutter! Kjempemoro å høre.

Som ekstramateriale på filmen blir det også blant annet en seksjon med morsomme fototips  ;D

 

Island er konge.

 

EDIT: Ja, det blir premierefest, Ola  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med filmen, hr brun.

 

kunne faktisk tenkt meg noe ekstra materiale i innføring av nymfefiske. det virker som om dere brukte denne teknikken mye i filmen. jeg, og mulig flere enn meg, hadde nok godt av å lære seg denne teknikken bedre å kjenne. ikke noe inngående greier, altså, men bare kjapt om taktikk, fluer, teknikk etc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Vinagunner, der sier du noe. Egentlig en veldig god idé.

Hadde jo vært veldig moro og gjort også, så det var synd vi ikke tenkte på det i sommer/høst.

 

Ang. premierefest: For vår del er det langt fram i tid (til våren),

men i mellomtiden har jeg lyst til å slå et slag for Lars Nomme og Runar Kabbes havabborfilm! Har tenkt meg innover til tigerstaden den 6.desember, og oppfordrer alle andre til å støtte opp/ møte opp på den premieren! Det blir nok moro!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FlueJimFlue

Personlig så liker jeg begge typen filmer være seg Ørretboms eller Tørrfluelandet

Så jeg sier ja takk begge deler ;D

 

Men gleder meg Grise mye til Andre's nye film ...den e brun 8)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for svært inspirerende tilbakemeldinger. Det er artig at det er så stor interesse for norske fiskefilmer av alle slag, da blir det flere av dem også! Vi sitter med hovedklippen nå fremover mot jul, og lover å gjøre vårt ytterste for å holde koken ... ;D Odd C

 

PS Tvi tvi til Nomme & co den 6. des! Be there!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Flemming, jeg må bare si;

all ære til Odd og Gordon/ fotografene som henger på og jobber hele tiden, om det er tidlig eller sent, sakte eller fort, hardt eller voldsomt. Det er de lojale gutta som henger på  ;D Bestandig.

 

IS2249.jpg

 

IS1989.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom for ord, men etter mye bilder og den smaksprøven på vid, så må jeg bare si at jeg er utrolig spent på detta. To ting jeg gleder meg til nå, Havabbor med Runar og denna filmen her. Føler meg mett på ørretfiskefilmer, men denna føler jeg et spesielt behov for å se, vet ikke hvorfor men scenario her trur jeg spiller en viktig rolle+ at boms filma har tatt seg opp for hve gang , så denna må jo bare være konge ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...