Gå til innhold

Fiskebil


Øyvind T

Anbefalte innlegg

Her kan man legge ut som sin fiskebil, poste bilder etc. Sikkert en del her med 4WD og stangholdere og hele pakka. Noen har sikkert tilogmed bygd om en ambulanse til fiskecampingbil. ;)

 

Vurdere selv å bytte bil til en litt mer praktisk bil, med tak, så jeg kan få med en kajakk jeg sikler litt på.

 

Så dette er herved biltråden. Her kan du poste bilen din, drømmefiskebilen eller drømmebilen generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har posta det før, men det er et intresant tema så jeg legger det ut en gang til for mulig innspirasjon!

 

 

CAMPINGSKONNERTER (....eller Fishmobiler.)

 

Utskiftbare hyttetomter med stooooore værandaer!

Har det vokst  opp en bråkete festplass med folk du ikke kjenner rundt bosoa di når du kommer tilbake fra elva om kvelden, setter du bare senga i gir og tøffer til en annen plass.

Ikke behøver det å væra så flott heller, seng, bord og lagringsplass!

34341_s.jpg

 

Utbyttbare hyttetomter!

34340_s.jpg

 

Å dæven, holdt jo på å glømme en ting.......KANOEN!

Da kan man dra dit pepper'n gror.....bare det er fisk der! ;D

34342_s.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det så jeg ikke Gisle, 1000 innlegg ja! :)

 

Kippers på boks med ekstra pepper er hittil noe av det beste jeg har smakt kaldt Jens, men peppermakrell er neimen ikke langt etter! :)

 

Sikkert ikke alle som det passer med varebil til, familien må jo ofte ha plass også, men for "peppermøer" som meg og par er det jo en lettvind og fin mulighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en USA SUV og kunne tenkt meg å kjøpe et sånt taktelt til den. Noen som har prøvd?

 

Edit: Litt Googling ga meg denne linke til taktelt:  http://home.online.no/~ksskaret/discovery/side_2_utstyr/telt/telt.htm

 

Dette virker fristende, men prisen er jo som for en liten campingvogn :(

 

 

Hehe, den var artig :D Hadde nok stussa litt om jeg hadde sett en slik innrettning fult opppakka med utagerende høy snorkelyder ;D Eneste aberet jeg ser med den utenom prisen er vel for folk som vandrer i søvne, snakk om å bråvåkne ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...