Gå til innhold

HVILKEN FILM SKAL DU SE ?


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Har nettopp sett Where The Wild Things Are av Spike Jonze. Husker jeg leste boka som liten, overraskende bra film faktisk, men herregud for en irriterende snørrunge ;D ;D

Helt off topic dette her, men måtte bare få det ut! :P

jeg fikk tak i Cyberlink PowerDVD. Denne spiller av blueray filer. Er det en ren blueray fil ala BD25 (et lags), må den dekrypteres først. Da vet du det ;D Konge spiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 783
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

så nettopp en film på nrk3 som heter `death proof`, av quentin tarantino.

han lager rimelig syke, men bra filmer, og denne var intet unntak.

dette er utvilsomt den mest hysterisk bra, men samtidig skikkelig skrudde filmen jeg har sett på lenge ;D

fy fader det var en kul film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Missa de to siste episodene av 24  :'( :'( .... nå hopper jeg av og venter på at hele serien kommer på dvd.

Da kjører jeg alle episodene i ett. Burde ikke ta mer enn ca en ukes tid ;D ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missa de to siste episodene av 24  :'( :'( .... nå hopper jeg av og venter på at hele serien kommer på dvd.

Da kjører jeg alle episodene i ett. Burde ikke ta mer enn ca en ukes tid ;D ;D

Terje!

Skal du vente til at sesongen kommer på DVD i Norge? :o

Du er tålmodig, det skal du ha ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Missa de to siste episodene av 24  :'( :'( .... nå hopper jeg av og venter på at hele serien kommer på dvd.

Da kjører jeg alle episodene i ett. Burde ikke ta mer enn ca en ukes tid ;D ;D

Terje!

Skal du vente til at sesongen kommer på DVD i Norge? :o

Du er tålmodig, det skal du ha ;D

Jepp :D

Men så er jeg jo godt trent på tålmodighet ved å vente på at det vaker :D :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en episode av 24. Akkurat som jeg har sett en episode av Lost og Prisonbreak. En god historie har en "beginning, middle and end." Jeg tror ikke produsentene har faatt med seg det siste punktet der...  :-\  :rolleyes:

"Action soaps" er det nye uttrykket. Dallas paa speed...  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Litt uenig..

24 er avsluttende hver sesong.. PB var litt langtekkelig (takk gud for han daua til slutt) og Lost drar den helt ut.. Skulle tro Lost hentet inspirasjon i Hotell Cæsar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var akkurat i Sharm el Sheikh.

Der lurte kona meg til å lese "Menn som hater kvinner".

Det var jo en fantastisk ide . . . . Leste hele boka på en dag, 500 ++ sider. Ble litt solbrent gitt.

Dette resulterte selvfølgelig at bok nr 2 ble kjøpt.

Igår så jeg menn som hater kvinner, nå ligger kvinnen som lekte med ilden i DVD spilleren  :D

Knall underholdning!!!!!!

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett filmen 2012 i kveld . . . Makan til klisjè-american hero-kvasiromantikk-vrøvl  >:(

Kunne sikkert gått an å lage en god film med dette temaet, men neida, her har man fått det til å fremstå som en dårlig komedie.

Terningkast 2, og da er jeg snill  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett filmen 2012 i kveld . . . Makan til klisjè-american hero-kvasiromantikk-vrøvl  >:(

Kunne sikkert gått an å lage en god film med dette temaet, men neida, her har man fått det til å fremstå som en dårlig komedie.

Terningkast 2, og da er jeg snill  ;D

Har du merket at i alle desse filmene til emerich så ender det alltid med en lykkelig slutt.. Selv om mesteparten av folket er dau?? hehe

må se alternativ slutt.. enda mere klisje  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Ser man på hvilke filmer Emerich har laget, så skjønner man tegninga med engang. Nevner bare Independence Day og The Day After Tomorrow, begge bygget på samme lest..

Har selv sett The Imaginarium of Doctor Parnassus, Sherlock Holmes og Where The Wild Things Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...