Gå til innhold

Bindekveld Lysaker, Torsdag 7. februar


Anbefalte innlegg

Da bærer det løs igjen med fjær, dubbing, flash, kroker, juging og kaffe på Lysaker Torg 15

Torsdag 7. februar fra 1800 til ???

 

Satser på greit oppmøte - søndagens start inkluderte pizza og diverse youtube-filmer i bakgrunnen (Chasing Silver....namme-nam!)

 

Send meg gjerne en PM!

Legger ut kart og kjørebeskrivelse senere.

Regn med ca 150.- i parkering i P-huset i kjelleren med mindre du vil gå 5 minutter eller ankommer med tog / buss / helikopter / undervannscooter.

 

Lars Erik

 

EDIT: skrivefeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 stykker så langt - plass til flere!

 

Jeg har gratis parkeringskort til 3 biler - ring meg på forhånd, de må hentes før man kjører inn i p-huset!

 

OK, veibeskrivelse:

Fra Oslo på E18 : Avkjøring mot lilleacker / CC Vest, venstre umiddelbart etter avkjøring, under E18 og toglinja igjen, til høyre i neste rundkjøring, forbid bussholdeplassen. Der kan du kjøre rett inn i parkeringshuset, eller kjøre videre til neste rundkjøring, ta til høyre, gjennom en tunnel, rett frem i en rundkjøring og høyre i neste rundkjøring. Da står du oppå "lysakerlokket" som går over E18.

 

Fra Sandvika på E18: Følg skilting til Lysaker, ta til venstre i første rundkjøring og høyre i neste - da står du oppå "lysakerlokket".

 

Jeg kan møte folkens utenfor Lysaker Torg 15, tvers overfor byggeplassen oppå "lokket". Bygningen vår er merket med Maersk, Xerox, profdoc etc.

 

Det finnes noen gater i området med gratis parkering - det er boliggater rundt omkring.

 

Ring meg på 90708816 så kan jeg guide!

 

Det er MYE enklere enn det høres ut til...

 

Lars E

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...